• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Jag börjar faktisk själv undra om det tar slut snart....min kropp orkar nog inte med hur mycket som helst.

Ni får iallafall ha det riktigt skoj ikväll så ska jag försöka kurera mig och hoppas på att det blir en ny träff snart.

• hjartat73

norpis har du sett frockcoaten min sambo ska ha....den går lite åt guldhållet tycker jag. Vi ska hyra den på Fashion City.

Gå in på www.cavaliere.se och klicka på kollektion sedan cavaliere ceremony och titta på bild 14. Jag har även bild på min sambo i den men då han inte har plastrongen och skjorta så ger det inte frockcoaten en rättvis bild.

Här är min sida om du vill titta där ändå
    groups.msn.com/Kragberg/shoebox.msnw

• hjartat73

Bettan, Skåne ja det är verkligen pest att vara sjuk igen

Min snälla sambo har köpt 4-pack C-vitamin brustabletter så blir jag inte frisk nu blir jag nog aldrig det

• hjartat73

Åh ny fika.... säg att jag är frisk då och övriga familjen också....

Hur många var ni igår?

Kramar

• hjartat73

Jag mår ngt bättre idag....
    Orkar vara uppe lite mer idag iallafall...

Ja, det är så länge sedan och jag bara måste få prata prata prata prata...*skrattar*

Idag fick vi brev från Jan på Söderslätts Bygdegård med vad vi bestämt för meny osv. Vilket naturligtvis gör mig friskare...

• hjartat73

Okej vänta jag tror jag fotograferar den och lägger ut den på min sida iallafall...blir lättast så *skrattar*

• hjartat73

pov är det inte du som ska gifta dig i Torna Hällestad kyrka?

• hjartat73

lillabunny batterierna i kameran är urladdade...ska ladda dem så ska vi nog fixa det.

• hjartat73

pov jättefin kyrka....jag gifte mig där 1994....

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2