• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

jajj@ - men det är ju helt sjukt! Vilken tur du har! *lite avundsjuk* ;)

Mipaform ligger förresten i Kyrkheddinge, det är inte så långt att köra: www.mipaform.se/default2.asp

• hjartat73

jajj@ jag tror de finns i Staffanstorp...men jag är inte säker...

• ~emma~

hjartat73 - ahaaa, tänkte väl att det var något speciellt :D

• hjartat73

~emma~ snabbare än snabbast

• hjartat73

Om trådarna håller i 3 mån så kommer vi nog att averka 5 trådar....*ler*

• ~emma~

Ja det tror jag också, haha!

• jajj@

Oj vad många som ska gifta sig! Är alla med på den här tråden?

Jag vet att vi har väldig tur, det gäller att vänner med många talanger. Själv har jag inga .

Det vore ju helt suveränt om man kunde åka dit och kolla, jag ska slå upp dem på eniro. Tack för tipset!!

• hjartat73

Vissa har bara varit inne och vänt här på tråden kanske en gång och skrivit in sig och de som ska gifta sig i höst kanske inte ligger så i planeringen som vi som ska gifta oss till sommaren så därför är de inte så aktiva..

• ~emma~

Jag måste fråga er en sak... tycker ni att det är knäppt att förlova "om" sig? Som jag har berättat förut tappade min blivande sin ring i havet på Kreta. Vi kommer att beställa nya ringar snart, två nya släta ringar och min alliansring. Min gamla förlovningsring kommer jag inte att behålla. Så nu funderar vi på att förlova om oss med de nya ringarna. Min blivande föreslog den 16 feb eftersom det då är exakt två år sedan vi förlovade oss. Lite gulligt tyckte jag :) Men hur gör man då vid vigseln? För vi ska väl båda växla ringar då? Tar han av sig sin så att jag kan trä den på hans finger i kyrkan?

• hjartat73

Ska din blivande ha en vigselring...för annars är det bara han som trär på en på ditt finger....

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2