Inlägg från: Hur gör man? |Visa alla inlägg
  • Hur gör man?

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Svemerikanskt bröllop - Problemet är att det är min sambos familj som fixar mar m.m. så jag har ingen att förhandla med... Jag kan förklara mer på fikat om du kommer?

hjartat73 - Han har inte varit där än. Får se om han hinner i veckan... Om det är EXAKT samma så blir jag arg! Min var ju betydligt dyrare än den som ligger där nu! Grrr....

• Hur gör man?

Jag kommer på onsdag!

• Hur gör man?

Jag kommer med!!!

hjartat73 + tärna
    ~emma~
    79a
    jajj@
    jespers darling
    Hur gör man?

• Hur gör man?

Fika ikväll mina vänner! :D Jag kommer nog att vara riktigt tidig... Slutar jobbet 17, och det är inte lönt att åka hem om... Nån annan i samma sits så kanske vi kan mötas? Så slipper man sitta själv i en timme ;)

• Hur gör man?

Ja, gör gärna det! Det hade varit trevligt! Jag kommer väl att vara där vid ca: 17:20

• Hur gör man?

Ingen fara tjejer!
    Då går jag o shoppar lite sålänge! :) Jag vill oxå äta med min sambo, men jag hinner inte... är ju nere i stan redan...

• Hur gör man?

hjartat73 - Trist att höra... Hade varit kul att träffa dig! Hoppas din son blir bättre snart...

• Hur gör man?

Jag vill oxå ha inspiration... till ALLT :D
    Ska bli kul att träffas... Nån som vet vad de ska ha på sig så man känner igen er o inte går fram till fel bord? *asg*

• Hur gör man?

Ojoj... min sambo hade gjort mat till mig så det blir RUSA hem o äta och köra ner igen! :D Jag har en naturvit jacka och mörkt hår, ni kan ju kalla på mig om jag inte ser er ;)

• Hur gör man?

Jag är nog den enda som hunnit komma hem än :D Och jag fick draaaaaa mig därifrån!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2