• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Hihi, nej... jag har precis suttit och skrivit adresser på inbjudningskorten, det tog rätt lång tid faktiskt. Och så har jag skickat iväg blanketter för hindersprövningen idag, det kändes ju lite seriöst ;)
    Hur går det för er andra i planeringen?

• ~emma~

Lemice - nej inte alla men de flesta. HC träffade oss för första gången i onsdags.

• ~emma~

Tack lillabunny :)

79a - det låter bra. Det ska bli kul att ses!

• ~emma~

Jasså tror du det *rodnar och skrapar med foten i marken* ;)

• ~emma~

jajj@ - ni kommer också att vara supersnygga. Även om det blir en lila sammetskostym ;) Den första buketten är min favorit också, fastän nu lutar jag åt att ha bara rosor. Båda är snygga, så jag vet inte...

hjartat73 - din frisyr låter jättesnygg. Har du någon bild? Jag har faktiskt inte lagt ut någon bild på väskan, men jag ska fixa det :)

• ~emma~

Så, nu finns det bild på väskan också. Precis en sådan väska jag lovade mig själv att inte ha. Det är lustigt hur livsviktiga vissa saker kan bli :D

• ~emma~

hjartat73- den är i ivory och kostade 129 spänn. Bra pris tyckte jag. Så har man någonstans att ha läppstiftet :)

• ~emma~

Hej hej! Kul att se att det finns lite aktivitet här inne. Synd HC och hjärtat att ni inte kan komma imorgon :(

fru tybergius - välkommen till vår lilla tråd. Jo visst har vi trevligt, annars hade vi nog inte träffats så ofta :) Hur kommer ert bröllop att vara - stort/litet, kyrkligt/borgerligt osv? Det finns tyvärr ingenstans man kan lägga upp bilder här på BT, så man får fixa något annat. Jag och t.ex. hjartat73 har skaffat msn groups konton, funkar okej.

• ~emma~

Förresten, ni som undrade över väskan - jag har köpt den på Lundbergs i Hansagallerian. Den borde finnas på alla Lundbergs. Jag kan passa på att tipsa om stället där jag köpte skorna också, affären heter Selvi och ligger på Baltzarsgatan. De har massor av snygga och billiga skor, mina kostade 250 spänn. De har också flera sorters mer traditionella brudskor för 399.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2