Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Vem är Er fotograf Gabbiz...
Alltså jag skulle inte våga göra en Secret Box....är alldeles för blyg när det gäller det tror jag...
Vem är Er fotograf Gabbiz...
Alltså jag skulle inte våga göra en Secret Box....är alldeles för blyg när det gäller det tror jag...
GRATTIS i efterskott pov!!!
Svemerikanskt bröllop: Ingen av oss visste att Coffee Maniac hade stängt förrän Sugerbaker upplyste oss om det. Tyvärr ganska sent och när man inte har tfnnr/mail etc till alla så är det inte lätt. Sedan gjorde det ju inte saken bättre av att nästa ställe Smaklöken vi bestämt oss för också hade stängt och till slut hamnade vi på Gökboet.
Ja ja vi får hoppas att det går bättre på onsdag...
Ja, absolut en kvinnlig fotograf....ska du göra det på bröllopsdagen eller hur långt innan?
Okej förstår
Konstigt...jag tyckte jag blev trevligt bemött...vem serverade Er? Den yngre eller lite äldre?
Jaha vad tråkigt....
Jag lär nog tyvärr få hoppa över onsdag tror jag....
Har varit med Tobias på barnakuten imorse och det är till att början om från början...inhalera en HEL månad till
Jag har världens sämsta immunförsvar då
;-(
Tack för allas omtanke! Idag är Tobias ngt bättre men jag har inte sovit mycket inatt och dagen började helt fel *skrattar*. Tobias vaknade kl 6 och när Lucas hörde det ville han gå upp så det var inte mycket att göra. Två huvudproppar gick så halva huset hade typ dimmerbelysning och naturligtvis stannade diskmaskin, tvättmaskin mm. Idag skulle rörmokaren komma och "plugga" vårt badrum på nedanvåningen...tog längre tid än förväntat då han insåg att våra båda badrum var sammankopplade så han saknade en del saker och då hade han redan kapat rör och stängt av vatten så jag var tvungen att leta upp en granne för att få tag i vatten till Tobias välling. Dagen har minst sagt varit stressig *ler*.
Låter som om det är tur att Coffee Maniac inte har stängt så ofta....
Får se om jag kan smita ifrån ett par timmar på onsdag.
Huha ja det verkar vara en sådan dag...undra om det är fredagen den 13:e idag för allt bara fortsätter får nog snart gå och lägga mig....