Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Vaddå hjärtat73, måste du fråga om lov?? Du kan ju alltid ta med dig minstingen annars, han får sitta hos mig om han vill!
Vaddå hjärtat73, måste du fråga om lov?? Du kan ju alltid ta med dig minstingen annars, han får sitta hos mig om han vill!
Smurfen
Hennafesten, är det samma dag som ni gitfer er som du ska ha den? Eller har jag kanske tagit fel på datum nu...Får han inte vara med på den? Är det du själv som ordnar den eller är det din familj? Blev lite nyfiken bara...
Jag kommer i morgon! Kan vara där till klockan fem om ni andra också ska det.
emma, vild och vacker låter ju bra... har du hört något om dem?
Ja, lite i alla fall... Nu har jag träffat båda killarna också.
Har de inte bilder på anda uppsättnignar som de gjort hos frisören? Och vad tar de?
emma, ska de sminka dig där också?
fru tybergius
Vi är otroligt snälla och för att inte tala om trevliga! Och snygga med för den delen...
Det ska bli kul att träffa dig, håll utkik efter ett gäng tjejer som pratar i munnen på varandra!
Lemice, det blir fika idag, vi kommer att träffas vi klockan fem på coffee maniak på gamla väster. Kom gärna!
Hjärtat73, Kan du komma idag tror du?? Det tycker jag att du ska göra.
Det var trevligt att ha er här igår, hoppas att dina barn inte var fulla av katthår när ni kom hem bara... Jag lovar att städa innan om ni kommer igen.
Bettan och alla andra, tack för i kväll, det var trevligt som vanligt!
Katten och hjärtat, tråkigt att ni inte kunde komma, men vi får väl ta igen det nästa gång...