Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Pluggar men är sjukskriven två veckor till. Vi hörs, kram!
Pluggar men är sjukskriven två veckor till. Vi hörs, kram!
Hej på er alla! Viklen far det är på er hela tiden! Ni skriver ju jättemycket
~emma~ jag såg att ni hade beställt ringar, blev det samma som du pratade om innan. Har ni beställt vigselringen också redan nu?
Hej på er igen
Jag ar suttit för mycket på Bt och tittat de senaste dagarna, så jag ligger sömlös och funderar på inbjudningskort och stämplar och buketter etc. Om det är någon som har något som ni vill visa, kan ni inte ta med det till fikat i kväll? Alltså om ni vill...
~emma~vi har tittat på ringar och kommit fram till att vi nog ska ha 720-5 i vitt guld från schalins. Den var ganska enkel och snygg.
gör ni egna?
Ha, ha, jag har ju ett och ett halvt år kvar!!
Till vigselring hade jag ju funderat på att ta passion 237-2,5 2.15, men nu blir det nog 3.3 istället, tänkte att man kanske tröttnar på glittret efter ett tag. Vad tor ni?
~emma~vi har tittat över vår ekonomi och kommit fram till att vi nog får vänta ett tag med förlovningen, så panka är vi . Förhoppningsvis blir det kanske till vår femårsdag i slutet av mars!
~emma~det låter snyggt! Jag tror inte att man tröttnar på glittret heller egentligen, men jag är lite sparsmakad av mig. Det var egentligen min sambo som började fundera på om den andra inte var snyggare, sen tyckte jag också det.