• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Det låter ju bra, pilates ska vara bra har man hört. Jag fullkomligt hatar att springa, men pinar mig ibland på löpbandet. Och tränar styrka ibland. Promenader funkar om jag har någon att prata med. Och så brukade jag och sambon spela tennis förr, det var verkligen kul! Ska försöka ta upp det igen. Har du kort någonstans?

• jajj@

Nej, jag har inget kort. har funderat på friskis och svettis, för där gick jag i uppsala. Var tränar du?

• hjartat73

Ja jag kände mig ensam...*ler*...ngt bättre är jag men förkylningen går runt i familjen.

Undra när SimbaBimba skulle komma hem....

Nä, skicka iväg min sambo på träff skulle jag inte vilja för tänk om han skulle tyckt det var kul då skulle inte jag få komma ifrån och fika lika ofta *skrattar*.

• jajj@

hjärtat73, det kankse inte är någon bra ide då trots allt... Tänk om de skulle börja komma med egna förslag.

• hjartat73

Nä det skulle vara jobbigt...bättre han får ett antal olika alternativ av mig och väljer utifrån det annars skulle nog bröllopsplanerigen ta 3 år om han skulle bli intresserad och hjälpa till *ler*.

• ~emma~

Ja fy vad hemskt. Då skulle ju inte vi få styra och ställa, haha!

Jag tränar på Träningsvärket, de har inga pass men man kan träna styrka och kondition till ett mycket bra pris :) Mycket folk, tyvärr. Om man går på "vanliga" tider.

• hjartat73

Om jag inte hade varit lite krasslig skulle jag gått på boxercise på tisdag och skulle jag inte fikat på onsdag skulle jag gått på friskusgympa....fast nu tar jag det hela nästa vecka istället *ler*.

• jajj@

Fast vi är ju hemmafruar (min systers omskrivning av arbetslös/sjukskriven/etc) så då kan man träna på ovanliga tider!

• jajj@

~emma~, träningsvärket låter fatligt, som något som gör ont.

• hjartat73

jajj@ Hemmafru var det

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2