Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Tack tjejer för en jättetrevlig fika som alltid!!
Hoppas ni har kul på Fagan´s eller vad stället nu heter.
Tack tjejer för en jättetrevlig fika som alltid!!
Hoppas ni har kul på Fagan´s eller vad stället nu heter.
Elie alla är välkomna
Det är ett par st som också ska gifta sig 2007 som hänger med på fikor osv. så det är bra blandning på oss.
Ska göra det sista på mina inbjudningskort på onsdag, så på fredag har förhoppningsvis våra svenska gästerna de i sin postlåda
*Smurfen* du missuppfattade nog...jag kommer INTE på onsdag för jag måste göra det sista på inbjudningskorten då....
Hinner vi komma upp i 2000 inlägg i denna tråden? *ler*
På de fikor jag varit med på brukar vi vara kvar efter åtta iallafall
*Smurfen* vi ses säkert snart men vi har gått om varandra nu ett tag...när jag har kunnat har du inte kunnat osv.
Tobias har sin astma igen och igår var vi i Trelleborg och inhalerade och kommer nu att få en remiss till lungröntgen för att han ibland inte svarar på sina astmamediciner som vi har hemma.
Det är inte så synd om oss...det börjar bli en vana och Tobias älskar "flörta" med sköterskorna....
Lucas tyckte det var kul igår för han fick följa med för första gången och där var ju ett rum med leksaker som han kunde leka med medan Tobias träffade doktorn *ler*
Kommer du från Centralstationen Lemice eller varifrån ska vi förklara?
kartor.eniro.se/query&rform=1&ax=&turnaround=&addr1=%7C%D6resundsbron++21611+LIMHAMN%7C21611%7C1316451.37147018%7C6163394.53301431%7C5%7Cmaps_place%3B2890%3B22%7C%7CA&addr2=L%E5ngg%E5rdsgatan%2C+Malm%F6&addr3=&addr4=&addr5=&addr6=&calculationMode=fastest
Här är den bästa förklaringen om länken fungerar....