• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Jag har ännu inte haft några sådana drömmar men min stackars tärna har haft jättemånga...med många konstiga färger på brudklänningen och annat...*ler*

• hjartat73

Ja jisses vi får skynda oss

• hjartat73

Tur vi har dig ~emma~ *ler*

• hjartat73

som ökar på antalet inlägg *ler*

• hjartat73

Känner målsnöret...skickade ju ut inbjudningarna så de kom fram i fredags till de svenska gästerna och förhoppningsvis senast onsdag har europagästerna sina inbjudningar också

I söndags var vi på IKEA och inhandlade värmeljushållare i lila (SKÄMT heter de)så nu får allt annat gå i ton med den *ler*.

Tittade även lite på ev. bordsplacering....gillar inte honnörsbord men hur gör man annars...vill ändå att alla ska kunna se oss.

• hjartat73

Jag säger...köp ngt bekvämt och som gör att klänningen sitter snyggt och ha snygga underkläder att ta på dig efter bröllopsfesten....för tänk varm dag, svettiga trosor, bh osv...urk...
    Se till att brudgummen har ngt snyggt med sig han också....

• hjartat73

Jättefin ring H.C

Ni alla som behöver hjälp med ngt för höra av Er för jag har ju skickat ut mina inbjudningskort så nu är jag lite lugnare

• hjartat73

Nu får vi snabba på så vi hinner med 2000 inlägg hi hi...

• hjartat73

Men ~emma~har du varit på KvinnligtUnder i Åkarp? Har du inte en klännig med korsettsnörning i ryggen?

• hjartat73

Okej då förstår jag om du kanske måste gå och dra...
    Förlåt att jag frågar vilken stl du har i bh men du kan ju få testa min som jag köpt där om du tycker den sitter uppe...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2