Inlägg från: Hur gör man? |Visa alla inlägg
  • Hur gör man?

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

~emma~ Vi har inte kollat om det är samma *orkar inte*

Inbjudningskorten ja... mitt dåliga samvete... MEN min syster ska göra dem och vi ska till Panduro och handla papper idag! Så... de borde snart vara färdiga för att skickas ut. Vad ska ni skriva i era? (fråga till alla!)
    Jag tänkte skicka ut dem till Alla Hjärtans, men jag vet inte om vi hinner...

• Hur gör man?

~emma~ & Jespers darling:

Ni gifter ju er en vecka efter mig ;)
    Vad har ni satt för datum på o.s.a?
    Och när skickar ni ut era?

• Hur gör man?

Samma tror jag... Osa 1 maj. Min pappa tipsade om att ta ett datum som man kommer ihåg lätt! ;) Och jag tyckte det var en bra idé. Min syster håller på att göra korten, så vi kommer att skicka dem så snart de e klara...
    Men det är skönt att veta att du tänker likadant som jag. Vill ju inte vara föööör tidigt ute heller...

• Hur gör man?

Jag kommer ev oxå tidigare om det inte händer något oväntat... ca 17:30

• Hur gör man?

Sorry... kan inte komma ikväll... svärfar har kommit hem från Asien så nu ska vi skacka planering! SKÖNT!!! Nu börjar allt falla på plats! :)
    Ha det kul ikväll tjejer... och ~emma~, tror jag såg dig på bröllopsmässan. Är inte helt 100 dock...

• Hur gör man?

~emma~ Jag frågar som "alla andra" Vad har hänt med ringen? :(

• Hur gör man?

Amen usch! Stackars dig ~emma~!!!
    Har det löst sig? Du vet ju att jag hade en del problem med min ringar, så nu har vi en "ny" guldsmed. Om du vill ha tips, så maila mig på: hovbrand@hotmail.com

LYCKA TILL, hoppas allt gick bra...

• Hur gör man?

Ni härinne som gifter er i sommar... Har ni skickat era inbjudningar än?

• Hur gör man?

så fort de är klara :D Min syster kämpar hela denna veckan... problemet är att gästlistan inte är klar...
    Väntar på att min sambo ska få tummarna loss och sammaställa sin!!!

• Hur gör man?

Jag har FÖRSÖKT med deadline. Han får tills ikväll på sig ;)
    Min syster börjar bli klar med korten och behöver ju adresser (iallafall namnen!!!)eftersom hon ska skriva ut kuverten...

Män.... *suckar och skakar på huvudet* ;)

• Hur gör man?

Jag gör samma sak, nästan.

"Idag vill jag att du ringer till..."
    och sen ringer jag och kolalr att han verkligen gjort det eller så ringer han och "avrapporterar" till mig ;)

• Hur gör man?

JAAA! Jag gjorde det. Hon fixar ALLT! Hon tycer det är jättekul. Jag sa ungefär vad jag var ute efter.. (inte mycket att gå på kan jag lova...) och så gjorde hon förslag. Jag sa vad jag tyckte och nu gör hon alla 100 (!!!!) för hand!

• Hur gör man?

Vad är det för cabbe? ingår chaufför?

• Hur gör man?

JAG VET! Hon är en riktig pärla... och dessutom min hederstärna! :)

• Hur gör man?

Nu har jag beställt brudbukett, corsage, tärnbuketter och näbbbuketter! :D

• Hur gör man?

~emma~

Hur har det gått med ringarna???
    Ville bara meddela att vi kollade extra noga på min sambos ring... och jo då, där har en liten bit flagnat där med... på kanten, så det syns ju inte så mycket, men ändå!!!
    Min (peppar, peppar) har dock klarat sig.
    Han lämnade in den och förminskade den nyss och då "polerade" de upp den och det var efter det vi märkte det... :(

• Hur gör man?

Tittar bara in för att säga GLAD PÅSK till er alla!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2