Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Japp det har jag...
helene_z@hotmail.com
Japp det har jag...
helene_z@hotmail.com
Vad kul ~emma~ att du ska embossa *ler*.
Skulle gärna vilja se vad du gjort...men jag kommer inte imorgon! Jag kommer inte förrän den 25/1.
Vi har funderat The prince of Denmark...tror jag den heter, som utgångsmarsch.
perso.wanadoo.fr/maria.ostberg/musik.html Här på denna hemsida kan man lyssna på den.
Aha visste jag inte att det var den..*ler*
Från 1500:- och uppåt beror på färg på frockcoaten och om man ska hyra skor eller ej.
Jag undrar om jag inte ska ta med och visa underkläderna....för det jag ska ha under brudklänningen är erotikdödare men formar om mitt "sladdriga" överblivna skinn sedan graviditeterna så jag blir slät *skrattar*.....
Bhn är en helt vanlig slät vit och sedan har jag köpt ett par fina trosor till natten....
Hoppas han kan tänka sig frockcoat eller ngt annat då...*ler*.
Ändrade planer imorgon...jag tror jag dyker upp! Är där ngnstans man kan parkera bilen i närheten?
Förresten ~emma~ idag ska vi till Fashion City och prova frockcoaten igen. Runt fyra så är du om sambon i krokarna så kom in och kolla min sambon och bestmannen *ler*. Jag och minstingen kommer också att vara där.
Tror jag tar bilen...är lite lat...*ler*.
Kramar
7½ cm är skorna...inte 8 cm som jag skrev innan. De finns på min sida fast en dålig bild. Har inte hunnit ta ngn egen på dem än. Ska nanna Lucas så efter det kommer det bilder på både skorna och min blivande i frockcoat. Jag köpte skorna på Fashion City.
Så roligt att ni beställt ringarna....det skulle jag också vilja göra.
Nu ligger det bilder på mina skor och frockcoat. Frockcoaten ligger i albumet brudklänning och frockcoat.