• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Ja det låter ju bra. Vårt ställe skulle höra av sig till oss efter nyår... det tolkar jag också som direkt eller i alla fall inom ett par veckor. Men deras definition kanske inte är samma... Vi får väl ringa och tjata lite igen. Det känns lite dumt bara eftersom vi får kämpa så mycket för att hålla kontakten :(

• ~emma~

Din blivande ska ha frock coat, väl? Det är ju så snyggt. Min blivande tänkte egentligen ha vanlig kostym och slips, men jag försöker övertala honom att ha frock coat ;)

• ~emma~

Vad bra, då ber jag min blivande ringa din så att han kan bli övertalad att ha frock coat :D

• ~emma~

Ja han jobbar fram till klockan fyra ungefär, och sedan ska vi köra till stugan mitt ute i Hallands skogar. Skönt att rymma iväg lite. När hade ni tänkt att gå dit?

• ~emma~

Vad bra att ni hittade hit! Men det kanske inte var så svårt med tanke på hur vi (läs: jag) pladdrar! ;)

Svemerikanskt bröllop - ska din blivande också ha frock coat?

• ~emma~

Det låter jättesnyggt! Lycka till med bukettletandet! Det är rätt svårt tycker jag.

Nu håller jag på att kolla frisörer, inte lätt det heller. Inne på vår planeringssida (här på BT) blinkar det röda varningstecken på bland annat "fixa frisör", jag blir helt stressad ju! Det börjar blinka eftersom det är mindre än sex månader tills vi gifter oss. Har du samma sak jespers darling? Eller su kanske har fixat allt man skulle fram tills nu enligt listan?

• ~emma~

Ja, det ska bli spännande att höra hur det har gått!

• ~emma~

Penny28 - jättefin och lite annorlunda klänning! Var det den du försökte länka till tidigare?

• ~emma~

Var det Bernzons blommor jag länkade till?

• ~emma~

Hej! Ja, och den 17:e. Mycket fika nu den närmaste tiden :)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2