• Ravial

Rosa, vitt & grått som tema... hur har era blivande sett ut?

Sommaren2006: Vi hade vitt, rosa och grått/silver när vi gifte oss i september 2005. Jag hade en bukett med rosa-lila rosor, rosa-lila och vinröda kallor samt murgröna till min vita klänning. Min man hade grå frockcoat med grå plastrong och väst till vit skjorta. Som coursage hade han en vinröd kalla med murgröna.

Du kan se bilder från vårt bröllop här:
    www.almegren.se
    under "Bröllopet". (Under porträttbilderna stämmer färgerna bäst på fotografierna, där vi inte är så solbelysta)

• Ravial

Min-Ah: Tack så mycket! Med risk för att det blir klubben för inbördes beundran - jag tittade på era bilder och ni var också väldigt vackra!
    Ja, det ser ut som det är samma färg på rosorna. Jag vet inte vad rosen heter. Jag hade bara en bild på kallor när jag visade vilken färg jag ville ha i buketten och då tog floristen fram den rosen.

• Ravial

Sommaren2006:
    Tack ska du ha! Ja, rosa och vinrött tyckte jag blev fint ihop. Dessutom gillar jag den färgkombinationen till grått. Jag ville ha lite färg till våra kläder, för grått är ju så...grått.
    Den vinröda kallan var bra att ha i buketten, för då kunde min man få en coursage som mer passade på honom. Rosa är lite mer jag (lite kvinnligare).

Svar på tråden Rosa, vitt & grått som tema... hur har era blivande sett ut?