Inlägg från: brud nyår05 |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Vår dag Nyårasfton 2005!! var är ni?
  • brud nyår05

...men var tog ni vägen alla nyårsbrudar???

• brud nyår05

Jätte fina bilder...men vem utav brudarna är du? Vi hade också solosång i kyrkan, då var det verkligen svårt att hålla tårarna borta. På kvällen höll min 12 årige son tal till mig och Per. Helt oförberett. Oj vad jag grät, han va så gullig och berättade att han tyckte att jag var så fin och att han var rörd i kyrkan över att allt var så vackert och att han var glad att jag och Per hade hittat varandra. Det var det finaste jag kunnat få i bröllopsgåva!

• brud nyår05

Du har en otroligt vacker klänning! Min son, ja han är mycket speciell och har alltid varit. Hans pappa lämnade oss när Alex var 9 mån, sedan har det varit vi. Efter 2 år träffade jag Pontus pappa och Pontus kom efter ytterligare två år. Då var Alex 4 år. Men Alex har på nåt sätt "vaktat" mig och varit rädd om mig, och jag väldigt rädd att något ska hända honom. Jag vet inte varför, klart att man är rädd om sina barn, m jag har varit extremt rädd om Alex. Men nu har Alex släppt taget om mig, och jag tror att han känner att jag har hittat rätt.
    Ps: Alex är synsk, tror jag. Hans farmor är det och jag kan också känna på mig saker som ska hända osv. Han har många gånger berättat för mig vad som ska hända osv....läskigt...
    Ja det här blev mycket på en gång och surrigt!!!

• brud nyår05

Är det ingen mer nyårsbrud som hittat oss än?????

• brud nyår05

Eftersom jag läser på universitetet så finns det ingen tid till resa tyvärr. Men en helg på tumanhand ska vi unna oss. Det lutar åt Södraberget i Sundsvall, inte så flashigt kanske, men huvudsaken att vi får vara ensamma en helg!!! Vi önskade oss pengar till en diskmaskin i bröllopspresent och vi fick både diskmaskin och spis, Tokbra! Nu kommer det att bli mera tid över till annat då vi slipper handdiska....

• brud nyår05

Vi bor ca 23 mil från Sundsvall. Men vad är 23 mil i norrland

Svar på tråden Vår dag Nyårasfton 2005!! var är ni?