Vår dag Nyårasfton 2005!! var är ni?
Jag är här!
Har inte orkat ta mig i kragen och berätta någon lång historia. Tar det lite kortfattat.
Jag och min blivande sov på hotell även natten innan bröllopet. Det var skönt och vi tog en öl i lobbybaren kvällen innan.
Jag sov faktist riktigt gott!
På lördag åt vi frukost i matsalen i lugn och ro.
Kl.9.30 kommer till vår svit min syster, hennes blivande och våra frissor.
Det blir 2,5 timme med håruppsättningar och sminkning.
Sen åker vi till fotografen och fotar oss turvis. Eftersom det började snöa då skippade vi utebilderna och fick lite dötid. Så vi for hem till min kusin som var vår chaufför och där bjöd hon på kaffe och konjak.
Kl.15.45 är vi framme vid kyrkan och alla gäster har bänkat sig. Jag och syrran och pappa väntar på läktaren tills våra blivande ställt sig på plats vid altaret. Sen dundrar wagners marsch och vi tågar in med pappa. Jag grät inte men oj vad jag inte ser glad ut på korten. Det var svårt att hålla sig må jag säga!
Vigseln gick rätt så fort och vi bjöds på underbar solosång. Min makes brorsdotter sjöng "Du är allt" och min svågers barndomsvän sjöng "You raise me up" från läktaren.
Sen hade vi en helt underbar bröllopsfest med förrätt, varmrättsbuffé, tårta, brudvals, och mycket därtill.
Det jag kan tillägga är att vi är sååå glada att vi hade dubbelbröllop!Det kändes tryggt och avslappnat.
Ska aktivera min msn sida när jag kommer hem (efter kl.18)Håll till godo!