Bröstförstoring Läkarhuset?
Jag ska på konsultation ang. förstoring på läkarhuset den 1:a feb. Är det någon som vet nåt om dom.
Possitivt eller negativt? Tacksam för ALLT. Är ganska nervös och pirrig..
Jag ska på konsultation ang. förstoring på läkarhuset den 1:a feb. Är det någon som vet nåt om dom.
Possitivt eller negativt? Tacksam för ALLT. Är ganska nervös och pirrig..
Hej!
Jag ska dit på konsultation den sista januari! Har bara hört bra om dem, att de är väldigt naturliga och snälla, och att de tar hand om en. En kompis till mig har gjort där och är väldigt nöjd. Då det ena blev större än det andra fick hon göra om det med rabbaterat pris (eftersom hon också ville göra lite större fick hon betala, annars hade hon gjort gratis). Så jag har bara gott att säga om dem, vad jag har hört iaf. Kvinnan som jobbar där hr ju hållit på länge med alla möjliga sorters bröstop, så hon är jätteduktig.
Hör av dig om du har frågor så kan jag försöka ta reda på så mycket som möjligt.
//Åhsa
Okej. Är inte du nervös då? Att få göra om , om det inte blev bra var ju en fråga, som jag fick svar på nu.. Hmm ska tänka ut om jag kommer på nåt mer./ sahlena
Jo lite nervös är jag allt,,,har varit på en annan konsultation och bestämt tid för operation, så det gäller att jag bestämmer mig nu...det är jättesvårt tycker jag..nu står det mellan koksalt och silikon, inte lätt kan jag säga...vad hade du tänkt att ta?
/Åhsa
Ja du ingen som helst aning...
Vill nog vänta och se vad som verkar bra, om man nu kommer på det..
Kanske silikon..
Tycker du att man ska gå till fler och höra? Vart var du?
/ Sahlena
Sahlena
Har gjort min operation där för 7 månader sedan, allt har gått bra. Var där i veckan på mitt 6 månaders besök. Marianne ger en trygg känsla.
Om det inte känns bra där så kan du alltid gå till Akademikliniken i sthlm, där gjorde jag mina. Kanon ställe. Lycka till.
Kanske behöver lägga till att dropp formade gelehallon är det bästa enligt mig då det inte går sönder, men det kostar därefter.
Hejsan !
Jag gjorde min op igår 19 jan hos Marianne och hon är jättebra att ha och göra med. Jag har inte sett hur det blev ännu pga lindan runt brösten men hon lyssnade verkligen på hur jag ville ha det. Stort Lycka till fråga mer om det är något du vill veta.
Charlotte
Det låter ju possitivt på läkarhuset...
Bra! Vad kostade dom droppformade?, så man har lite att gemföra med...
Tack till alla. Är bra nevös..
Kram Sahlena
Hejsan !
Jag är jätteglad för hur mina bröst blev!! Gjorde ett lyft via bröstvårtan för att slippa ankarärr och det blev kanon!! 38.000 betalade jag för min op allt som allt. Men droppformade gelehallon soft.
Charlotte
Jag suger åt mig av all info. Och räknar dagarna.Tack Charlotte..
charlotte 73
Visst e de läkarhuset i Uppsala ni talar om?
Om man läser i deras prislista så kostar ju din op betydligt mer, dessutom med lyft! Det e ju jätte bra! Vill själv göra lyft plus fylla ut lite men blir så avskräckt av de höga priset. Men om de kostar som du säger e de helt överkomligt. Jag hade räknat me de dubbla!
38000 står de att runda geléhallon kostar plus 5000 för lyft i samma veva. Men det stämmer alltså inte?
Hur går ett lyft till via bröstvårtan egentligen?
Tacksam för svar!
Ha de!
Hej Grönöga
Det kan nog vara lite olika och jag tror man får vänta med prissättningen till konsultationen. Där bestäms ju lite mer om hur man vill ha det. Prislistan är nog mer som en vägvisare på ca priser kan jag tro. Det är ju inget modernt och snyggt inrett ställe du kommer till som så många andra kliniker lägger ner pengar på. Du betalar helt enkelt för vad dom gör på dig och ett bra resultat inte vackra gardiner och snygg inredning och det tycker jag är jättebra!!!
Därav är dom ganska billiga oxå.
Lyftet gjordes genom att de tog bort en bit runt själva vårtgården och på så sätt lyfter upp själva bröstet. Det finns bilder på
plasticsurgery.mylava.net/
samt massa matnyttig information om allt med detta ämne har du inte varit in där tidigare så är det värt ett besök.
Lycka till
Charlotte
Hej alla..
Nu har jag varit hos Marianne, och hon verkade bra.
Jag har nog bestämt mig att göra slag i saken. Frågan är bara när..
Hon tyckte att ca 300 och runda silicon skulle passa mig bäst, är ganska tunn..
Ska nog ringa Anne-li och ställa en del frågor som man ju faktiskt har..
Va själv på konsultation på läkarhuset den 31 januari.
Beställde tid för op på en gång och fick den 3 mars
Jätte bra kvinna. Säger vad som hon tycker passar bäst på ens kropp.