Inlägg från: charlotte73 |Visa alla inlägg
  • charlotte73

Bröstförstoring Läkarhuset?

Hejsan !
    Jag gjorde min op igår 19 jan hos Marianne och hon är jättebra att ha och göra med. Jag har inte sett hur det blev ännu pga lindan runt brösten men hon lyssnade verkligen på hur jag ville ha det. Stort Lycka till fråga mer om det är något du vill veta.

Charlotte

• charlotte73

Hejsan !
    Jag är jätteglad för hur mina bröst blev!! Gjorde ett lyft via bröstvårtan för att slippa ankarärr och det blev kanon!! 38.000 betalade jag för min op allt som allt. Men droppformade gelehallon soft.

Charlotte

• charlotte73

Hej Grönöga

Det kan nog vara lite olika och jag tror man får vänta med prissättningen till konsultationen. Där bestäms ju lite mer om hur man vill ha det. Prislistan är nog mer som en vägvisare på ca priser kan jag tro. Det är ju inget modernt och snyggt inrett ställe du kommer till som så många andra kliniker lägger ner pengar på. Du betalar helt enkelt för vad dom gör på dig och ett bra resultat inte vackra gardiner och snygg inredning och det tycker jag är jättebra!!!
    Därav är dom ganska billiga oxå.

Lyftet gjordes genom att de tog bort en bit runt själva vårtgården och på så sätt lyfter upp själva bröstet. Det finns bilder på
    plasticsurgery.mylava.net/

samt massa matnyttig information om allt med detta ämne har du inte varit in där tidigare så är det värt ett besök.

Lycka till
    Charlotte

Svar på tråden Bröstförstoring Läkarhuset?