Inlägg från: 15juli06 |Visa alla inlägg
  • 15juli06

Ibland undrar jag om man är galen....?!?

Som kommer att smälla så tokmycket pengar på en dag! Visst det är ett minne för livet, och jag kommer bara att göra det en gång oavsett vad som händer i framtiden. Vi har barn och hus tillsammans........

Vi kommer minst att smälla 100 000 på vårt bröllop, och det känns bara så mycket när man funderar på vad man kunde gjort för de pengarna.Och nu går de upp i rök på en dag!!

• Svar på tråden Ibland undrar jag om man är galen....?!?
  • 15juli06

när vi satte vår budget tyckte vi att vi hade mycket att röra oss med. men icke:)allt jag rör vid kostar massor. den vigsel ring jag förälskade mig i kostade 70000:- (så den blev det givetvis inte:(

bara mina kläder och frisör kommer att kosta 20 000.

vi kunde varit hela familjen i thailand en månad för dessa pengarna! men det är ju jag som VÄGRADE gifta mig på en strand. skulle jag gifta mig skulle det vara stort och mycket. får väl skylla mig själv när jag ser pengarna flyga förbi:)

• 15juli06

jag tror faktiskt att jag drabbats av ett första symptom av kalla fötter. inte för att vi ska gifta oss, för det tvekar jag inte på!!
    men tänk om man vaknar dagen efter och inte tycker att det blev som man väntat sig. i vanliga fall har jag inga problem att smälla pengar är big time shopaholic:)

• 15juli06

min m2b hade skrattat gott om han läst detta. -" nu målar du f-n på väggen igen"!!

Svar på tråden Ibland undrar jag om man är galen....?!?