• Lojna

Lojnas januaribröllop!

Den sjunde januari blev vi herr och fru Åslund! Berättelse och några bilder (fotografens bilder får vi om två veckor) finns på

we.finally.didit.se

Tack alla torget-brudar för planeringshjälp och inspiration! :)

• Svar på tråden Lojnas januaribröllop!
  • Lojna

Ofelily
    Tack så mycket! :)

Tessangumman
    Tack! Vi hade en underbar bröllopsresa. 12 dagar i över trettio grader och sol kan ju inte gå fel! ;)

Eizpeiz
    Tack! Klänningen är inspirerad av en färdig klänning, kommer dock inte ihåg märket på den. Men min klänning har jag tagit fram tillsammans med min sömmerska. Är supernöjd med den, och suger åt mig komplimangen! :)

76Brud
    Tack så mycket! Ångrar verkligen inte valet av årstid! Gästerna var lite oroliga över valet, men jag hörde ingen som klagade, snarare tvärtom.

bride no1
    Tack och kram tillbaka! :)

• Lojna

2006-12-31
    Hjälper gärna till så mycket jag kan! :)

*Tårtan var fantastiskt god! Den köpte vi på Janelings, tror den kostade 30-35 kr biten. Det där var en 60-bitars, och vi hade två små tårtor över. Så det räckte gott och väl till 60 pers!

*Vi var i Odd Fellow-lokalen på Nygatan 30. Den var suverän! Kostade 2500 kr, då ingick allt porslin och städ av toalett och golv.

Om ni ska ha catering så rekommenderar vi verkligen BMC, maten och servicen är suverän!

Prästen vi hade heter Bo Rydén, och han var så bra! Rekommenderas oxå!

Har du några fler frågor så är det bara att maila mig lojnisen@hotmail.com, eller skriva här! På lördag får vi fotografbilderna, så titta gärna in på sidan då oxå. :)

Blir ju lite nyfiken på ert bröllop, vad har ni planerat?? :)

• Lojna

Tessangumman
    Tack! Jag blir nästan lite avis då du har så mycket kul att se fram emot! Jag vill göra om dagen igen!! :)

Lycka till med planeringen, glöm inte njuta på dagen D!

Svar på tråden Lojnas januaribröllop!