• lejlej

Mina bröllopsbilder från 21/1-06

Här kommer en liten del av digitalbilderna som togs på vårt dop/bröllop. De "riktiga" bilderna är ej färdiga ännu.
    Inte heller min hemsida så här är det enda sättet jag kunde visa dem på.
    i1.tinypic.com/mj1nav.jpg
    i1.tinypic.com/mj1p3d.jpg
    i1.tinypic.com/mj1piq.jpg
    i1.tinypic.com/mj1q2b.jpg
    i1.tinypic.com/mj1qat.jpg
    i1.tinypic.com/mj1s8h.jpg
    i1.tinypic.com/mj1she.jpg
    i1.tinypic.com/mj1svc.jpg
    i1.tinypic.com/mj1tab.jpg
    i1.tinypic.com/mj1tly.jpg

• Svar på tråden Mina bröllopsbilder från 21/1-06
  • lejlej

Åh den har jag köpt på köp & sälj på bt och den ligger ute på försäljning där nu.
    utlagd 15/1, borås under säljes på övriga kläder.

tack för grattisen

• lejlej

tack så mycket, min egen favvo är nog när jag ammar bakom orgeln längst upp/bak i kyrkan.

• lejlej

tack för grattisarna

tacj jenca för länken (fast den måste kopieras och klistras in i adressraden såg jag).

Dorothy: visst var det fint, såg det faktiskt inte förrän på bilderna, blev jättenöjd med det då:)

• lejlej

tack alla!

det var nära att amningsbilden inte blev för alla gäster var på väg in, det var ju hemligt, så vi satt undangömda. Itornhuset som vi skulle gömt oss i var det svinkallt, så vi satt på läktaren bakom orgeln, när jag ropade till mig en kamera:)

• lejlej

det är "bara" kostym, slips och skjorta. Bara slipsen som behövdes köpa, för att matcha dopklänningen;)

• lejlej

Tack så jättemycket!!

Jag tror det kortet blir på tackkortet bla, tänkte ha 3 bilder, ett på dopbarnet, ett på oss i helfigur och så amningsbilden, för att den är så läcker.

• lejlej

Liebdjuret

Jag mailar snart, ska bara skriva ihop detta när barnen sover.

• lejlej

Nessan:
    Hihi, vad roligt, med samma smak, har sett få som har sån klänning samt ringar.

tack för grattis!

kram

• lejlej

jag köpte den på e-bay. Hos China-ekt. den kostade 802 kronor inkl.frakt, och måttsydd då.

• lejlej

jo, jag blev helnöjd. Den är ju inte exakt som orginalet men det visste jag, att de gör kopior. Kvaliten tycker jag är super, fast jag är inget proffs på tyger ju.
    beställningen gick bra, den kom tom tidigare än utlovat. china-ekt har ett bra omdöme, och många här har pratat gott om dem så jag vågade tillslut ;)

Svar på tråden Mina bröllopsbilder från 21/1-06