• sweet saint

Reductil någon?

halloj!!

Jag har sett mia.maria..
    Blir eggad att prova, men under läkaröversikt... Tror bara inte att man kan få det här hos oss... Vi har idioter till läkare här i stan...

• sweet saint

jag bor i Tranås....

nja barnmorske avd är bra men allt annat.. hmm..
    sista saken som jag själv var med om var i höstas.. hade rejäl hosta och ringde flera gånger till sjuksköterskan och ville boka tid hos läkare.. Hon VÄGRADE!
    Efter 3e dagen som jag försökt ringt så förklarade jag återigen, att min hosta är hemsk plus att jag började bli trött då jag inte sover på nätterna pga hostan (obs hade recept fria tabletter för rethosta hemma).. Vad gör hon då??? JO hon skriver ut sömntabletter till mig utan att ha träffat mig!!!!!! Inte hostmedecin som är det jag ringt för utan SÖMNTABLETTER VIA TELEFON!!! sen kan jag tillbringa hela kvällen om de andra saker som hänt mig, min blivande och släktingar...
    (som när jag fick en viktstång i ögat och förlorade synen.. De sa "ta en alvedon och vila.." Medans jag fick av lasarettet order att åka in fort som fan för att göra en koll.. Kom därifrån med hjärnskakning, som tur var hände inget med ögat.. tur!!! Rädd vart jag när pupillen försvann)

Så HJälp kan man inte få dår.. men man kanske kan gå privat??!!

• sweet saint

Hej!
    Jag gjorde så att jag provade det även om det inte var genom läkare här i sverige.. på eget bevåg alltså..
    Min första positiva reaktion var att man vart mätt otroligt fort,plus att man hade energi! Hade ingen våg hemma, men märkte att magen vart mindre!
    Men det här med hjärtklappningar var inget kul.... har normalt en puls på 60/min, men det tog fart upp till 85 första veckan.. sen lugnade sig! Dock hanterbart om man säger så. Däremot så min anledning varför jag slutade var pga humöret... Var konstant orolig och irriterad och min blivande sa att kan knappt ville komma hem på kvällarna för att han visste aldrig vilket humör jag var på.. 2 dagar efter jag slutat så kändes det som om man vägde 10 kg mindre då jag inte var deppig och arg längre. SToooor skillnad.. jag skrattade faktiskt för första gången på 3 veckor....
    Så för mig var det negativt!
    Är övertygat att det funkar, men det var inte värt att sätta vårt förhållande i gungning pga detta.. Nu är jag tillbax till vanlig diet..

Svar på tråden Reductil någon?