• Mitt hjärta är hemma

Hjälp! Jag är BT-beroende.

Hej allihopa!
    Nån som känner igen sig? Sedan bröllopsplaneringen satte igång efter jul har jag blivit helt beroende av BT.
    Här finns så många kloka personer och BT-massan är ganska så allvetande om ni förstår vad jag menar. Vad man än frågar så finns det alltid någon som har svar eller goda råd.
    Så här kommer jag bli kvar ett tag...

Hurra för er allihopa!

• Svar på tråden Hjälp! Jag är BT-beroende.
  • Edsåsen

Känner precis igen mig...
    Loggar in på BT direkt när jag startat datorn...sen är jag nog inne här mer än på min skolsida, tyvärr...

• Snart-lilla-frun!

Hihi, jag vet preciiiiiiis hur det är! Har också hamnat i "träsket"... min kille tycker jag är galen, haha...

• wintersaga

Känner igen mig helt och hållet!! Är verkligen fast här! Undrar om det är en "fas" och man lugnar ned sig snart.....

• Mitt hjärta är hemma

Ja, förhoppningsvis! Men samtidigt är det ju helt suveränt att få hjälp och idéer i nästan alla stadier av planeringen. Efter bröllopet kanske man får abstinensbesvär...

• Janiz

Jag var oxå fast här inne, lätt hänt när man undrar över allt och ingenting. Men sen tröttnade jag visste redan allt tyckte jag och sen efter ett tag blir man irriterad över trådar som bara innehåller mejla mig, mig oxå, tack tack bla bla bla. Så då loggar man inte in på ett tag men sen undrar man nåt igen och så är det igång igen. Och så kommer det nog vara tills jag gifter mig på midsommarafton :)

• Sanasol

Haha, svårt att inte vara det tycker jag!! Men nu FÅR man ju nästan vara det litegran iaf...

• wintersaga

Jag gifter mig inte förrens i augusti så jag har ett tag på mig. Men fortsätter planeringarna i den här takten så är allt färdigplanerat nästa månad..

• The Ring

Jag har redan gift mig men kan inte låta bli att glo här ändå... :D

• Sanasol

wintersaga, haha... augusti... jag i juli nästa år!! ahahaha och jag tyckte det var okej?

• wintersaga

Tycker det är skönt att höra att man inte är ensam om detta beroende.. Har varit här och läst sedan augusti men inte börjat skriva inlägg/frågor förrens nu när vi bestämt datum..

Svar på tråden Hjälp! Jag är BT-beroende.