• Mitt hjärta är hemma

Hjälp! Jag är BT-beroende.

Hej allihopa!
    Nån som känner igen sig? Sedan bröllopsplaneringen satte igång efter jul har jag blivit helt beroende av BT.
    Här finns så många kloka personer och BT-massan är ganska så allvetande om ni förstår vad jag menar. Vad man än frågar så finns det alltid någon som har svar eller goda råd.
    Så här kommer jag bli kvar ett tag...

Hurra för er allihopa!

• Svar på tråden Hjälp! Jag är BT-beroende.
  • Tant Pernilla

...jag gifte mig för två år sen i juni... Så varning alla ogifta...här kan man bli kvar länge...

• Mitt hjärta är hemma

Är själv fascinerad över hur lång tid folk använder för att planera bröllopet. För en och en halv månad visste jag inte ens om att jag skulle gifta mig i sommar!
    Men jag tror nog ändå att vi kommer hinna planera allt på 7 månader.
    Det är så roligt planerande! Finns det något annat som är lika kul att planera?

• Sanasol

wintersaga, hihi! Men det är så roligt, det är väl det som gör det! Dessutom är ju bröllop något väldigt glädjefyllt, därför fastnar man väl lätt för det! Hihi, fast själv skulle jag aldrig gifta mig sa jag, innan jag träffade HONOM alltså ;)

• Tant Pernilla

Vi hade också ca 7 månader för planerandet, så det är väl därför jag får ta igen tiden här nu...

• Sanasol

Vi har sååå länge kvar, men det känns rätt skönt! Vi väntar tills jag pluggat färdigt, det känns skönt! :D Dessutom har vi ju något att se fram emot...

• Isabeau

Haha, fler likasinnade! Det är så lätt att man blir sittande här och märker helt plötsligt att sambon har gått och lagt sig ("hmmm, han sa nog nåt för ett tag sen, var det godnatt?")

• Lellan

ha ha!! Har vid flera tillfällen tyckt att vänner till mig som gift sig varit helt galna som planerat allt så långt i förväg och bara pratat om deras bröllop i mer än ett halvår innan dom ska gifta sig, får nog ta tillbaka det....Nu är det jag som är som besatt av BT och läser allt jag kan komma över om bröllop. Tänker på bröllopet non stop *skratt*. Men oj oj vad kul det är!!!

• wintersaga

sanasol:
    Det är otroligt kul!

Känner också att jag tänker på bröllop non-stop. Vilket inte är bra när man (ska) studerar

Har även upptäckt att jag blivit otroligt virrig. Jag kan komma med ett förslag om tex festprogrammet till min blivande och då ka han säga: "I förrgår sa du att du ville att vi skulle göra så" Och jag har inget minne av det Så att mmånga bra ideer är samlade här har sina nackdelar

• Princessdiamond

jag har bt som startsida :D
    är inte det självklart då?? *titta förvånat*
    har varit här i över ett år nu...

• Mitt hjärta är hemma

Men idag skall jag slita mig från BT en stund och åka till bröllopsmässan!!!

• Princessdiamond

Mitt hjärta är hemma

wooooooooooooooow! :)
    jo, men det e alltid bra att rensa skallen och göra ngt HELT annat ;):D

• Mitt hjärta är hemma

LOL!
    (Fast jag var uppe 06.30 idag och tvättade. Så nu är jag väl värd lite flärd?)

• Princessdiamond

ok.. det kan jag gå med på :D

• Mitt hjärta är hemma

Och nu hemkommen från mässan (via en sväng på jobbet). Puh!
    För mycket folk på för stor yta. Men ganska roligt att strosa omkring där.

Svar på tråden Hjälp! Jag är BT-beroende.