Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
Shit - nu tar de mig!
Möhippa på G
Var helt bombsäker på att det skulle vara nästa helg....men....nu är de här
Måste gå nu........
vad roligt lind!! grattis :)
eller vad man nu säger ;)
berätta imorgon vad som drabbat dig :)
Familjen Lind
Hur var möhippan? Lyckad förmodar jag?
Känner mig "tung" idag. Ingen bra dag... Mådde bra igår, men idag tar kroppen ut sin rätt - det är som att jag inte får må bra, jag får hela tiden bakslag. Ska till läkaren på tisdag, får se vad hon säger.
Ska nog ta och gå ut och gå. Behöver det. Ska bara ringa och prata med min tärna först. Vi hörs!
lind
Hur känns det idag? Pinsamma minnen från gårdagen?
Yrvädret
Styrkekramar till dig...
Härlig berättelse princess. Kan fortfarande inte fatta att du och Lindha faktiskt är gifta nu. Någons fru..det är knepigt!
Tänkte att jag skulle komma bort till dig imorgon. Vad har du för planer? Jag skall till plantagen och köpa blommor och tänkte att jag kunde hälsa på dig på vägen. Går det bra? (innan kl 15)
jadå..
om du står ut med att det e lite stökigt här...
har inte kommit i ordning än..
massa bröllopsgrejsimojs drällande överallt..
ingen fara alls!! bara lite roligt att bli inspirerad!
hrm... sambon va ute me polarna idag. hemma vid kvart i fem. tog lång tid på sig att göra sig iordning. la sig hos mig fem minuter max, sen gick han upp igen. sa han behövde luft å inte skulle va borta länge. nu har det gått lite över en timma. e lite förvirrad å vet inte alls va ja ska tro. inte likt honom å göra såhär alls. har vart vaken å oroat mig för honom (å nu oss) sen klockan fyra. har ingen å prata me så ja skriver här...
nu kom han hem. men inte fattade han varför ja va sur. han tror visst att det är honom de e synd om som "spydde i skogen". har han druckit så mkt kan han skylla sig själv! måste säga att ja e väldigt besviken på honom. d sista han sa innan han gick va typ att han lärt sig att stå emot grupptrycket å inte alls dricker så mkt längre. får väl låta honom sova nu, men ja lär inte kunna somna om. förväntar mig en bra förklaring imon...