Inlägg från: princess_edition |Visa alla inlägg
  • princess_edition

Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

jag säger också nåt billigt ställe för fikat! ekonomin går bara utför, så... ju billigare desto bättre. tyvärr känner ja inte till nåra billiga caféer så ja hoppas på att nån av er gör det. tyckte för övrigt att condeco va lite väl stort och högljutt... så nåt lite mindre ställe vore trevligt. fast inte för litet såklart, för vi måste ju få plats allihop.

• princess_edition

har en inlämningsuppgift att göra tills på tisdag, men ska försöka få klart tillräckligt för att ha tid att gå me. men skulle ja inte dyka upp så vet ni att ja fortfarande sitter å pinas med den. annars ses vi utanför cafet.

princess: kolla kartan! det är inte alls svårt att hitta! bara att följa kanalen från brunnsparken förbi seb (tror ja) å golden days, frimurarna. vet inte va mer ligger på den gatan.

• princess_edition

ville bara säga att ja inte hinner komma idag tyvärr. måste se till å få klart inlämningsuppgiften. inte det roligaste precis, men det måste ju göras. hoppas ni får det trevligt!

• princess_edition

princess d: beklagar sorgen!vet inte va mer ja kan säga...

yrvädret: vad var det för do's and dont's? lust att dela med dig?

• princess_edition

det är veckan innan påsk va? isf vill ja gärna hänga me! kan dock inte tisdag- och torsdagkvällar. så det vore jättebra om vi kunde ta måndag eller onsdag?!

• princess_edition

v.15 är vad jag kallar innan påsk och v.16 efter påsk... måndag 10:e låter jättebra tycker jag! är som det ser ut nu ledig den dan, så jag kan vilken tid som helst.

• princess_edition

har tyvärr fått förhinder angående måndag, såvida vi inte kan ta fikan på dan? mormor och morfar kommer hit på besök på kvällen. hade ingen tanke på fikan när ja sa att det gick bra...

• princess_edition

13 låter bra för min del oxå. vet inte vilket café det e, men ska nog lyckas hitta dit me hjälp av en titt på kartan. :)

• princess_edition

princess_d: ja kan möta dig på järntorget om du vill. men ja vet inte heller vart det ligger riktigt...

• princess_edition

Princess_d: ok, ska vi säga att vi ses kvart - tio i ett ungefär, utanför steinbrenner (som jag numera vet vart det ligger)? jag kommer nog sitta på biblan vid handels och plugga lite innan...

• princess_edition

tack för en trevlig fika tjejer!

Princess_d: kan inte ja oxå få bilderna på din håruppsättning? blev så nyfiken... reeky@hotmail.com

• princess_edition

princess_d: har du lust att försöka skicka bilderna igen? vart krångel me min mail...

• princess_edition

grattis princess!

kom hem igår efter en vecka i england. har bla. hälsat på min syrra som e utbytesstudent där nu. hon hade förändrats en hel del, mest till sättet. kändes lite konstigt...

nu blir det nog skolarbete resten av veckan. har tyvärr lite väl mkt att göra. borde väl inte ha åkt egentligen. men, men... bara att bita ihop nu

• princess_edition

jag slutar tre på tisdag och behöver åka ifrån stan igen strax efter fem. kan vi klämma in en fika däremellan skulle ja bli glad. det är sista dan på denna delkursen och inlämning av hemtenta, så d vore inte helt dumt att få fira me å gå på cafe. :)

• princess_edition

vasastan nånstans skulle passa mig bra. relativt nära skolan och bra förbindelser när ja ska vidare till dansen.

• princess_edition

heh, se det från den ljusa sidan princess: ju mer du lär dig nu desto mer kommer du kunna i framtiden =P vasastan e ju i princip bara vasagatan (tvärgatan in från valand) ligger massa små mysiga caféer där.

• princess_edition

café garbo låter bra. jag dyker upp där strax efter tre någon gång då.

• princess_edition

hrm... sambon va ute me polarna idag. hemma vid kvart i fem. tog lång tid på sig att göra sig iordning. la sig hos mig fem minuter max, sen gick han upp igen. sa han behövde luft å inte skulle va borta länge. nu har det gått lite över en timma. e lite förvirrad å vet inte alls va ja ska tro. inte likt honom å göra såhär alls. har vart vaken å oroat mig för honom (å nu oss) sen klockan fyra. har ingen å prata me så ja skriver här...

• princess_edition

nu kom han hem. men inte fattade han varför ja va sur. han tror visst att det är honom de e synd om som "spydde i skogen". har han druckit så mkt kan han skylla sig själv! måste säga att ja e väldigt besviken på honom. d sista han sa innan han gick va typ att han lärt sig att stå emot grupptrycket å inte alls dricker så mkt längre. får väl låta honom sova nu, men ja lär inte kunna somna om. förväntar mig en bra förklaring imon...

• princess_edition

yrvädret: gud vad skönt me nån som förstår! försökte diskutera detta me en killkompis på nätet tidigare, men inte fick ja nån förståelse där inte. behöver väl inte säga så mkt mer än att han nu har vaknat till liv me världens baksmälla och att vi suttit å småpratat lite å att han skäms för att han gjort mig besviken. bra det iaf! att han stack ut var bara för att han mådde så otroligt illa å behövde luften. han tänkte att ja skulle somna igen. ja som redan vart vaken en timme å oroat mig för att han ännu inte kommit hem. yeah right. aja. förhoppningsvis har han lärt sig en läxa.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2