Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
hej...
här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)
sorry!
kjamisar till er alla :D
Då hoppas vi att det blir så snart! Med rik delen alltså - inte kniven!
jamen, de två sakerna går hand i hand ;P
jag säger också nåt billigt ställe för fikat! ekonomin går bara utför, så... ju billigare desto bättre. tyvärr känner ja inte till nåra billiga caféer så ja hoppas på att nån av er gör det. tyckte för övrigt att condeco va lite väl stort och högljutt... så nåt lite mindre ställe vore trevligt. fast inte för litet såklart, för vi måste ju få plats allihop.
jag gillade fiket jag å yrvädret va på en gång.. vid domkyrkan.. helt ok priser..
tyvärr verkar jag va den anda av oss som tyckte om det :(
;)
hur många är det som ska gå då?
det finns ett "turkiskt" ställe precis i början på 2a lång gatan som man kan få stoooora bitar av kakorna för runt en 20a...ligger i en källare så man får akta huvet om man ska gå ner där hehehe...
låter ju trevligt ;):D
minns inte vad stället heter men det går inte o missa det för det e precis i början på 2a långgatan o sen dörr ner för en trappa....ett av mina favoriter...udda då borde man komma ihåg vad det heter men jaja bara man vet vart det ligger så HAHAHA! :P
6 veckor kvar...
herre jisses..
kan man backa ur nu?? ;)
om exakt sex veckor kommer jag sitta med världens kramp i magen, oförmögen att överhuvudtaget somna..
ahhhh
det va sjutton va dött det e här..
har du fixat allt nu då?
jag har funderat lite på det där när man igentligen ska gravera ringarna o sådant?!
Jag som är en olyckkorp o har jämt otur med det ena o andra o e lite klumpig ibland....vågar inte riktigt gravera datumen innan bröllopet utan vill göra det helst efteråt för att vara säker att det blir av :/
jag e helt säker på att min mormor kommer halka o dö så det blir begravning istl för bröllop el att min mamma,jag el m2b blir magsjuk o kan inte komma alls! :O
Skulle nån bryta ett ben får de komma ändå :P vilket ja måste inkludera mig själv i också :( hur snyggt är det på bröllopsfotona att man står med gipsad arm(ben kan man gömma under kjolen).