Snyggt med percingar eller?
Villket är det bästa stället att ha percingar tycker ni? funderar på att göra någon mer men vet ej riktigt vart. några förslag?
och vilket ställe är det bästa stället en kille kan ha percing?
Villket är det bästa stället att ha percingar tycker ni? funderar på att göra någon mer men vet ej riktigt vart. några förslag?
och vilket ställe är det bästa stället en kille kan ha percing?
okej skysta ställen du har på har i tungan, naven, hella öronen plus tre i bröstvårtena skulle heller ej ta ut mina men funderar på att göra läppen och lite så.
och håller helt med att percin i tungan på en kile är ett bra ställe inget fel när det har där nere heller ;)
Emhaha varför kunde inte tung percingen var i? vad var det för fel att han hadde den? tycker du det är fel med anndra perccingar eller bara tungan? kram sandra
SadPsychoBitch jag tycker du ska perca dig i bröstet och läppen och mm. jag vill med ha i läppen men lite osäker för det är i ansiktet men. jag kan svar på att jag tycker att det är snyggt i brösten för jag har tre i mina. =)
bara att du känner att det är det du verkligen vill göra så gör det. går alltid att ta bort. och syns inte så mycket efteråt inte som en tatuering som är
permanent.
om du skulle gjort naveln och tungan kanske du skulle gillat det i dag. beror nog på vem man är och varför man vill ha dom så det ej är för att alla andra har det. så jag är glad för din skull att du ej gjorde det för du skulle ju kanske bara ångra dig sen. sj har jag inte ångrat än enda och jag har några stycken. =)
Chokladtårtan hur gammal var du när du tog ut dom och när du gjorde dom? kramar
okej kan första att du kan ha börjat tröttna det finns många som gör det har polare som tog ut dom bara några dagar efter de gjort dem men sen har jag de som har massor och kompisar som gör väre saker. jag tror det är lite upp till vad man är för person och vilka man har i omgivningen. många av mina kompisar gillar inte alla jag har men andra hälften gör.
pickolina hur många hadde du i öronen innan då?
om jag säger så här det beror helt på vad killen har den någon stans ;)
jag kan förstå att man tröttnar kanske på percingar till slut men varför känns det som det var mer för tio år sedan nu i dag har det typ blivit fler och på mer vågade ställen. vad menar du att det var från 1996? varför just då?
Delicatoboll du jag har en percig i tungan och det flesta tror ej att jag har det jag har polare som har en som är 5mm bred och en som har 10mm och ska upp till 18mm han som har tiomm märker man det lite på men knappt det så förstår inte riktigt vad du pratar om de syns inte när man pratar bara om man verkligen vill vissa den och typ latchar och leker men men kanske är annorlunda när man ej har det sj. vet ej
okej förstår din årsikt och respekterar den :)