Inlägg från: partypinglan |Visa alla inlägg
  • partypinglan

Nån som gifter sig sommaren -2007??

HEJ Vi ahr bokat lokal idag,festvån abborreberg utan att ha kollat den live, måste göra det, men har så ont om tid. Fick höra av en kompis att den ser jättebra ut, en annan sa att den var sliten, HJÄLP?! iaf är datum 11/8 -07. har äntligen hittat min ring i dag,

• partypinglan

HEJ
    Vet inget om Bjärka säby, men har hört positivt om det stället,

• partypinglan

HEJ Blivande fru J vilka ringar blir det nu då? tror också vi hittat våra, men jag är ju så velig... hittar bara dyra ringar...

• partypinglan

Maroel: var i spanien ska ni gifta er? var också inne på det förrut, emn nu blir det i sverige.

• partypinglan

maroel
    Hittat präst o sånt än? Vi tänkte först gifta oss i Alfaz (ca 10-15 mil norr om Torrevieja) Mne det blir i sverige... lite blndade känslor. E

• partypinglan

HELLO
    Med tanke på att jag bott i spanien o min familj bor där, så hade vi tänkt ha festen hemma i trädgården o fixa allt själva, men vi ville ha ett visst datum på sommaren, då det inte fanns ngn präst, (sommarprästen skulle börja två dar efter) kan vara svårt att planera på håll, men vi ska iaf förlova oss där! Bröllopet blir utomhus abborreberg aug 07! Lycka till, kul m bröllop utomlands, kan ju vara bra o kolla upp hotell o tipsa gästerna om eller boka in dem på ett o samma. buena suerte!

Svar på tråden Nån som gifter sig sommaren -2007??