• maroel

Nån som gifter sig sommaren -2007??

Hej! Vi planerar gifta oss i Spanien sommaren -07. Vi har inte börjat NÅGOT med planringen ännu... Förutom kollat präst. men, men jag planerar ju förvisso i huvudet..
    Ska bli sååå mysigt!

• maroel

partypinglan:
    Hej! Jo, vi ska gifta oss i Torrevieja! Underbart fin stad... Vi har semestrat där en gång, och ska dit i juni igen.

• maroel

partypinglan: Ja, vi har hittat präst via svenska kyrkans sida. Det finns präster som viger i Spanien okt-maj, men vi vill gifta oss i augusti. Men prästerna tar "extra-pass" för bröllop 15 juli-15 aug tror jag. Så namn på präst och exakt datum är inte klart. Man får viga sig i ett kapell i närheten av Chapral (tror det stavas så)... Blir nog bra när allt är klart. Var ska ni gifte er nu,då?

• maroel

Partypinglan!
    Jag kom på det, att du kanske har en "massa" bra tips och ideer till oss, eftersom ni haft planeringen på Spanien...
    Jag är jätteglad för all möjlig hjälp, då jag inte riktigt vet vad jag gett mig in på. Och nu syftar jag inte på min blivande eller bröllopet, utan valet av plats och dess annorlunda planering som det medför! Hur långt hade ni kommit i er planering? Tack, tack och på återseende!

• maroel

partypinglan:
    Tack! Jo det blir ju lite planering, men det är det nog värt. Lycka till själv! :)

Svar på tråden Nån som gifter sig sommaren -2007??