Inlägg från: Blivande Fru Johansson |Visa alla inlägg
  • Blivande Fru Johansson

Nån som gifter sig sommaren -2007??

Vi har bjudit 35 pers, känns helt perfekt. Vi vill ha våra nära o kära med oss den dagen. Inte dom som man inte umgås med bara för att man måste.. Vill att alla ska trivas den dagen.

• Blivande Fru Johansson

Nån som vet nån bra fotograf här i stan? Tittat lite, Fotofabriken verkar bra.. Nån som kan några priser, spelat ingen roll vart det är..

• Blivande Fru Johansson

Man ska det som man känner för.. Annars tror ja man ångrar sig lite efter.. Bättre att gå efter hjärtat.. Kan du nån bra lokal i stan som e bra? Idetorka..

• Blivande Fru Johansson

Sanasol:

Synd att Du inte är härifrån, Du verka va toppen att bolla frågor med.. Kanske Du har nåt tips på nått annan bra? Kram på Dej

• Blivande Fru Johansson

Tror Ni att Ni kommer få en möhippa?? Kommer Ni få göra då tror Ni??

• Blivande Fru Johansson

Har vart o kolla på en några i satn som är helt i min smak. Vill ha en enkel som inte fastnar o går sönder när man jobbar. O den ska va med 3 små stenar..
    Har Du kollat på nån ring?

• Blivande Fru Johansson

Tror att det blir nått, hade en för min tvilling för ett par år sen o hon lovade att hon skulle göra en lite värre för mej
    Så nått blir det nog..

• Blivande Fru Johansson

Vi ska båda byta förlovningsringar, trivs inte i dom.. Så dom blir ganska lika mina ringar, men i förlvningsringen e det inga stenar i..

• Blivande Fru Johansson

Verkar inte va många kvar som skriver nu..

• Blivande Fru Johansson

Vill ju ha lite tips på vart vi kan va.. Ingen som verkar kunna hjälpa mej Vill kunna börja boka o planera mer så det händer nått. Känner mej frustrerad just nu..

Svar på tråden Nån som gifter sig sommaren -2007??