Nån som gifter sig sommaren -2007??
Vi har bjudit 35 pers, känns helt perfekt. Vi vill ha våra nära o kära med oss den dagen. Inte dom som man inte umgås med bara för att man måste.. Vill att alla ska trivas den dagen.
Vi har bjudit 35 pers, känns helt perfekt. Vi vill ha våra nära o kära med oss den dagen. Inte dom som man inte umgås med bara för att man måste.. Vill att alla ska trivas den dagen.
Nån som vet nån bra fotograf här i stan? Tittat lite, Fotofabriken verkar bra.. Nån som kan några priser, spelat ingen roll vart det är..
Man ska det som man känner för.. Annars tror ja man ångrar sig lite efter.. Bättre att gå efter hjärtat.. Kan du nån bra lokal i stan som e bra? Idetorka..
Sanasol:
Synd att Du inte är härifrån, Du verka va toppen att bolla frågor med.. Kanske Du har nåt tips på nått annan bra? Kram på Dej
Tror Ni att Ni kommer få en möhippa?? Kommer Ni få göra då tror Ni??
Har vart o kolla på en några i satn som är helt i min smak. Vill ha en enkel som inte fastnar o går sönder när man jobbar. O den ska va med 3 små stenar..
Har Du kollat på nån ring?
Tror att det blir nått, hade en för min tvilling för ett par år sen o hon lovade att hon skulle göra en lite värre för mej
Så nått blir det nog..
Vi ska båda byta förlovningsringar, trivs inte i dom.. Så dom blir ganska lika mina ringar, men i förlvningsringen e det inga stenar i..
Verkar inte va många kvar som skriver nu..
Vill ju ha lite tips på vart vi kan va.. Ingen som verkar kunna hjälpa mej Vill kunna börja boka o planera mer så det händer nått. Känner mej frustrerad just nu..