Inlägg från: Blivande Fru Johansson |Visa alla inlägg
  • Blivande Fru Johansson

Nån som gifter sig sommaren -2007??

Hej alla!!

Hur långt har ni kommit?? Vi har bokat festlokal o kyrkan ska vi boka imorron. Ska till frissan på ons o kolla priser. Ska även då fixa papper till inbjudningarna o placeringskort! Har gjort en buffe som jag hoppas få igenom hos cateringfirman.. Gästlistan är färdig, håller på att fixa med vart alla ska sitta nu.. Har kollat ut några ringar som ja tycker är fina, men har inte riktigt bestämt mej än, vill att min m2b ska va me o kolla dom oxå.. Har ni några tips på fotografer, ska kolla me fotofabriken! Höres.

• Blivande Fru Johansson

Har ni bestämt vad er blivande ska ha på sig?? Jag vet inte riktigt.. Ska nog ner på stan o titta på utbuden? Ska ni köpa eller hyra allt? Vi hyr nog till honom, har mammas klänning. Tärnornas klänningar köps nog..

• Blivande Fru Johansson

Tänker skicka korten senast i slutet av januari.. Som sagt, semestertider! Vi har redan lagt in om när vi ska ha våran.. Vill ju att så många som möjligt kan komma!

• Blivande Fru Johansson

Puffar lite..

• Blivande Fru Johansson

Känns som om tråden börjar dö ut:(
    Ingen som har nått roligt att skriva?

• Blivande Fru Johansson

När gifter du dig Roosa?? Vi gifter oss den 30/6- 07! Kyrkan o herrgården är bokad nu! Längtar ..

• Blivande Fru Johansson

Har alla lagt av med sina planeringar?? Verkar bara va ja kvar.. Vill ju ha nån att kunna byta tips o ideer me! :(

• Blivande Fru Johansson

Skönt att veta att det inte bara är jag som bokar nu.. Vi har bokat det mesta som går nu känns det som. Har inte kollat fotograf men det ska vi om en månad eller så..

• Blivande Fru Johansson

Vi har ju bokat lite, vill att allt som vi vill ha ska finnas där! Så att man i sista månaderna kan tänka på annat.. Eneby kyrkan blir tydligen väldigt fort bokad o sörby herrgård oxå, så då kände att det var bäst att boka direkt.. Maten har ja redan tänkt på, men inget bestämt. Klänning ska ja ha mammas så den e oxå klar.. Tärnornas klänningar kommer ja köpa när ja ser nån som ja vill ha..

• Blivande Fru Johansson

Kan inte nått om d, tyvärr.. Ligger det nånstans runt norrköping? Har hört namnet..

• Blivande Fru Johansson

Har inte hörrt om det, tyvärr.. Finns det inge sidor du kan läsa på nätet??

• Blivande Fru Johansson

Partypinglan:
    Kul att ni har bokat aborreberg!! Ska ni åka o titta på det snart?? Vi höres

• Blivande Fru Johansson

Har många här bokat klart mycke?? Vi har nu bokat kykan, herrgård, sova på bröllopsnatten, DJ o bestämt vad buffen ska innehålla..
    Kollar nu fotografer..

• Blivande Fru Johansson

Fick svar på buffeén kommer gå på ida, 175 per/ pers. Hade räknat me mer så d känns kanon!! Är så glad över detta svar ja fick!:)

• Blivande Fru Johansson

Har sett våra nya förlovningsringar, tror vi.. Ska bara se ut min ring, men den e nog oxå klar:)

• Blivande Fru Johansson

De blir nog förlovningsringar från Albrekts guld (d som ligger på domino..) o vigselringen från två hjärtan! Tror ja har bestämt mej för den. Putte tyckte f. ringarna va fina. Hittar du inga?? Vilka tycker Jimmy då?

• Blivande Fru Johansson

Har fått ett preliminärt svar ang tårtan, nu. 25 per pers. Tycker inte ja va dyrt!

• Blivande Fru Johansson

Partypinglan:

Hur går det me planeringen?? Kommit längre? Här står de ganska stilla just nu.. Höres

Svar på tråden Nån som gifter sig sommaren -2007??