• Janiz

Vad har ni för vrålåk?

Vad ska ni har för bil? Vi har bokat en rolls royce jätte fin men kostar 3500kr jag tycker det e massor för bilen som inte känns jätte viktig.

Vad har ni för bil?
    Vad kostar den?

• Svar på tråden Vad har ni för vrålåk?
  • Popis

Jag önskar mig en PT Cruiser helst i vitt eller silver.. men vi har inte kollat upp med bilhandlarn ännu. :D Håller tummarna dock!

• Snart ett år

Vi lånade en mycket flott merca. Betalade 500 kronor.
    Det kändes jättehäftigt och lyxigt, för vi är inte så vana vid fina nya bilar.

• Emmis 05

Vi hade också vit limousine. Det var super.
    Dyrt men, men...
    Vi betalade ungefär detsamma som ni ska göra.

• Tusen_o_en_natt

Herrejösses vad dyrt!

Min blivande jobbar på bilfirma så vi lånar den coolaste sportbilen där gratis! Plus att vi får låna andra nya bilar som behövs för all transport under dagen (och natten). Det är lite lyx.

• CTS

Jag ska åka från frissan till kyrkan i en vit "Limmo" och min m2b får åka Porche till kyrkan då han inte ska få se mig innan.
    Sen åker vi "limmon" från kyrkan till fotografering och till festlokalen.

Lyxigt! - Ja , men det är det värt

• Sara 2/9-06

Min blivande mans chef kom med förslaget att vi skulle låna hans Porsche 996 Carrera till bröllopet. Det betyder att vi kör själva från kyrkan till festplatsen, men det gör min blivande mer än gärna :)

• Fru Luks

Vi ska hyra spårvagn! För att transportera gästerna till festen. Det ska bli kul!

• Jema 26/11-2005

Vi åkte i en fin, lång och vit limousine.
    Kostade oss 1700 kr.

Jema

• Iollo

Egna vardagsbilen, amerikansk cab av nyare modell.

• Karin69a

Vi har hyrt en Chevrolet Master deluxe från 1938. Kändes rätt då vi är lite "gammaldagsiga". Kostade 2000kr plus 400 i bokning till förmedlingen.

www.bfm.nu/ma23.jpg

Svar på tråden Vad har ni för vrålåk?