Vad har ni för vrålåk?
Vad ska ni har för bil? Vi har bokat en rolls royce jätte fin men kostar 3500kr jag tycker det e massor för bilen som inte känns jätte viktig.
Vad har ni för bil?
Vad kostar den?
Vad ska ni har för bil? Vi har bokat en rolls royce jätte fin men kostar 3500kr jag tycker det e massor för bilen som inte känns jätte viktig.
Vad har ni för bil?
Vad kostar den?
Vi kommer nog inte ha något specialåk, bara vår kära Volvo 745-88 med påklistrade flames (är såååå stolt över flamesen). (Nej, jag kommer inte från en raggartradition. Har bara alltid gillat flames eftersom det var det på en bil jag åkte förbi påväg till dagis varje dag.) Bilen är vår första bil, den första "stora" sak vi köpte ihop och vi pjoskar sååå med den. Idag har vi gett den ett sprillans nytt batteri i minusgrader och beckmörker. (Fy!! vad kallt!) Det är vad jag kallar kärlek till sin bil
Så det är väl klart att den bilen får ackompanjera oss på bröllopsdagen.
Fru Luks: Spårvagn är super Det hade jag som studentåk. Min alldeles egen spårvagn i Göteborg (gratis var det oxå).
åsså kom det en såndär irriterande extrasmiley...
Vårt vrålåk blir häst och vagn
Körd av mig!
Gratis är gott
Skrev just en egen tråd i ämnet funderade på en eu-moped :D :D :D :D :D :D
Tusen_o_en_natt
Vet du om man kan fråga bilfirmor om de lånar eller hyr ut någon bil ett par timmar??
Snart ett år
Var "lånade" ni den bilen??
26 aug Det är nog lite olika från firma till firma men jag tycker att du kan gå in på några olika o fråga i allafall. För det är ju gratis att fråga sen får man ju se vad dom svarar. Det kan ju vara lite i deras intresse att få visa upp sina bilar men jag vet inte om dom lånar ut till vem som helst..
Morfars flakmoppe lite dekorerad :) :) :)
Vi gör det enkelt för oss och åker i min Chrysler Stratus Cab. Kör själv med W2B bredvid mig och mina två tonåringar som ska vara tärna och marskalk i baksätet.
Vi ska hyra limo, vi är 7 personer som ska åka och får inte plats i en vanlig bil, vi vill inte ha vår egen minibuss.
Visst är det dyrt men på vår bröllopsdag vill vi åka limo, vi har väldig billig mat så det går på ett ut.
Fröken Linda : dat var vi också inne på ett tag. Nu blir det nog en vit eu-moppe ändå tror det kommer se kul ut. Ska sätta på en jämtlandsflagga.
Jag och M2B funderar på att rida islandshäst.. Inte hela vägen från kyrkan, för det är ganska långt, men sista biten iaf. Tycker det vore ascoolt!!
Vi ska ha den här! :)
Det kommer att kosta runt 3000 för tre timmar.
groups.msn.com/vendelaocarolina/transport.msnw&PhotoID=16
Mia81
riktigt cool idé.
Svårt o göra själv dock då jag har en sjöjungfruklänning
Också tänkt på att rida, men kommer inte klänningen lukta då?
När det kommer till detta så är jag lyckligt skattad! Min kille äger en skitsnygg Cadillac från -73! Klart att vi åker i den! =)