• Forsfors

Ensam om vanlig bil?

Är vi ensamma om att vi förmodligen kommer att åka i vår vanliga bil eller i en vanlig taxi mellan kyrka och festlokal efter vigseln? Har inte råd att hyra in någon tjusig bil och känner ingen som har någon rolig/extra snygg bil att åka med heller. Jag känner inte att själva transporten emellen känns så viktig, men det verkar som att de flesta andra gör det. hur är det egentligen?

• Svar på tråden Ensam om vanlig bil?
  • gräddnos mamma

Vi tar taxi mellan kyrka och "middag".

• lisaminelli

Vi ska också ha vanlig bil! Kanske lånar en släktings fina bmw men det blir inget speciellt inhyrt åk. Lägger hellre pengar på annat jag

• Time&Love

Våran bestman får skjutsa omkring oss i sin vanliga bil. Vi ska inte åka direkt till mottagningen efter kyrkan.

• Kotte

Vanlig bil, inte värt pengarna för speciell bil.

• GoaSmulan

Vi funderar på att hyra en minibuss som mina föräldrar får skjutsa runt oss och mina barn i.

• Snart ett år

Vi lånade en "vanlig" bil, en urtjusig merca. Det kändes lyxigt för oss, jag fick plats lätt med min stora klänning..

• Forsfors

Då är man inte ensam i allafall

• Snärtan

Vi har turen att det är gångavstånd mellan kyrka och festlokalen... men till kyrkan kommer vi åka "vanlig" bil :)

• l i s a

Helt vanlig fyrhjulig, lätt rostig saab blir det nog här

• jonnebo

Vi lär också åka i vanlig bil. Har kollat upp veteranbilar och limos, men det kostar minst 3500 kr...det är inte värt det.

Svar på tråden Ensam om vanlig bil?