Vill se septemberbröllop
Min blivande svägerska gifter sig i början på september. Någon som vill dela med sig av sina bilder från septemberbröllop?? Gärna i Västerås (Finska föreningen).
Nyfiken!
Min blivande svägerska gifter sig i början på september. Någon som vill dela med sig av sina bilder från septemberbröllop?? Gärna i Västerås (Finska föreningen).
Nyfiken!
Ravial
Wow, har aldrig sett ett bröllop vid an bautaelefant förrut! :) Vad fina ni var, och vilken liten gullig Rasmus!
f.d. Svart brud
Vi håller utkik! :)
Lojna:
Tack! Ja, visst är elefanten häftig - savannens konung!
Vår lille Rasmus är gulligast i världen (för man är ju inte partisk som mamma ).
Ravial:
Din bukett var OTROLIGT vacker!!!! har nästan inte sett ngt liknande!!!
(måste bara säja det...)
Lanzara:
Menar du det, att du nästan inte sett något liknande? Det har jag inte tänkt på. Jag hade en idé och tillsammans med floristen arbetade vi fram buketten utifrån en annan bukett de hade bild på. Tack för de orden!
Kanske detta kan vara lite tips för er?
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m1492426.html?www.theknot.com/co_profileview.htm
BoIs
Ojoj, vilken sida! Tack för tipset! :)
Det är min svägerska som ska gifta sig i september, själva slog vi till den 7 januari!
Vet inte riktigt vad din svägerska vill kolla. Vädret/dekorationer etc?
Själv ville jag haft ett oktoberbröllop, men eftersom vi skulle vara utomhus var både min mamma och svärmor emot det. Så då blev det en kompromiss-september. I Skåne är det inte riktigt höst då, men den är på väg.
Plockade bords och kyrkodekorationer i naturen, kvistar och röda bär. Klänningen var i gul/orange och brudbuketten i samma färger med även den en del bär.
Vädret var ok (men inte mer). Vi frös iaf inte. Och blev väldigt nöjda. Finns några bilder under bröllop på http://www.po_studio.fotosidan.se/portfolios.htm
wow vad mycket bilder!! Tack för hjälpen tjejer!
Lojna
Vad skulle jag göra utan dig!? Du är världens bästa svägerska och tärna!
Ornage
Nej, det vet inte jag heller! Vi vill bara bli brainstormade med en massa inspiration! Så tack för hjälpen, underbara bilder! :)
Mia81
Gullrumpa! ;) Vi ses på lördag! :)
Vi gifte oss den 3 september 2005 (på Dalarö) och hade en fantastisk dag med sol å värme! Bilder fr värt bröllop finns på: www.sofiaochdavid.tk
hej,
inte heller i Västerås men gifte oss 10 september i Gbg, fantastiskt väder, färgtema i gult/orange/rött,
underbar tid att gifta sig på. Se bilder på www.fotojen.net/jennys/sara_och_jorgen.htm
/Sara
Hillsong
Det kommer inte upp något på sidan.... Tillfälligt fel kanske...?
Sara R
Helt UNDERBARA bilder! :) Ni var så fina båda två, gillade buketten och klänningen! Wow! :)
*puffen*
Vi gifte oss den 17/9 2005, hade tur med vädret, det regnade dagen efter.
spaces.msn.com/maddekenneth63kissemiss/PersonalSpace.aspx&_c02_owner=1&_c=blogpart
k+m=h
Vilken fin och höstig bukett du hade!
Tack för titten!