• Lojna

Vill se septemberbröllop

Min blivande svägerska gifter sig i början på september. Någon som vill dela med sig av sina bilder från septemberbröllop?? Gärna i Västerås (Finska föreningen).

Nyfiken!

• Svar på tråden Vill se septemberbröllop
  • Lojna

Ravial
    Wow, har aldrig sett ett bröllop vid an bautaelefant förrut! :) Vad fina ni var, och vilken liten gullig Rasmus!

f.d. Svart brud
    Vi håller utkik! :)

• Ravial

Lojna:

Tack! Ja, visst är elefanten häftig - savannens konung!
    Vår lille Rasmus är gulligast i världen (för man är ju inte partisk som mamma ).

• Lanzara

Ravial:

Din bukett var OTROLIGT vacker!!!! har nästan inte sett ngt liknande!!!

(måste bara säja det...)

• Ravial

Lanzara:

Menar du det, att du nästan inte sett något liknande? Det har jag inte tänkt på. Jag hade en idé och tillsammans med floristen arbetade vi fram buketten utifrån en annan bukett de hade bild på. Tack för de orden!

• Lojna

BoIs
    Ojoj, vilken sida! Tack för tipset! :)
    Det är min svägerska som ska gifta sig i september, själva slog vi till den 7 januari!

• Ornage

Vet inte riktigt vad din svägerska vill kolla. Vädret/dekorationer etc?
    Själv ville jag haft ett oktoberbröllop, men eftersom vi skulle vara utomhus var både min mamma och svärmor emot det. Så då blev det en kompromiss-september. I Skåne är det inte riktigt höst då, men den är på väg.
    Plockade bords och kyrkodekorationer i naturen, kvistar och röda bär. Klänningen var i gul/orange och brudbuketten i samma färger med även den en del bär.
    Vädret var ok (men inte mer). Vi frös iaf inte. Och blev väldigt nöjda. Finns några bilder under bröllop på http://www.po_studio.fotosidan.se/portfolios.htm

• Mia81

wow vad mycket bilder!! Tack för hjälpen tjejer!

Lojna
    Vad skulle jag göra utan dig!? Du är världens bästa svägerska och tärna!

• Lojna

Ornage
    Nej, det vet inte jag heller! Vi vill bara bli brainstormade med en massa inspiration! Så tack för hjälpen, underbara bilder! :)

Mia81
    Gullrumpa! ;) Vi ses på lördag! :)

• Hillsong

Vi gifte oss den 3 september 2005 (på Dalarö) och hade en fantastisk dag med sol å värme! Bilder fr värt bröllop finns på: www.sofiaochdavid.tk

• Lojna

Hillsong
    Det kommer inte upp något på sidan.... Tillfälligt fel kanske...?

Sara R
    Helt UNDERBARA bilder! :) Ni var så fina båda två, gillade buketten och klänningen! Wow! :)

• Lojna

k+m=h
    Vilken fin och höstig bukett du hade!
    Tack för titten!

Svar på tråden Vill se septemberbröllop