Unga brudar?
hej Jolien!!!
Du är oxå 18!!! Va roligt att det finns andra som är så ungs som ´jag..jag har kännt mig lite ensam här De sku va roligt att snack lite mer..
hej Jolien!!!
Du är oxå 18!!! Va roligt att det finns andra som är så ungs som ´jag..jag har kännt mig lite ensam här De sku va roligt att snack lite mer..
Du oxå JagoMelliwelli...
Vi har ännu inte bestämt...men jag skulle vilja sommaren 2007 men mamma o pappa tycker att vi är för unga då...Jag kommer att börja studera till hösten ca 50 mil från min m2b och utbildningen år 5 år...vi kommer att satsa på distansförhållande..
låter löjligt "mamma och pappa tycker" men man skall väl alltid ta råd av sina föräldrar???
han har ett jättebra jobb som han trivs med å så vill han inte flytta dit,han trivs så bra där han är...jag vill ju inte kräva att han skall flytta med mig..
sanasol
vi gifter ju oss som sagt på sommaren och då e jag ledig i nästan 4 månader...å sen kan han ta ut sin semester på hösten och komma och på hos mig i en månag..där har vi nästan ett halvt år tillsammans...kärleken övervinner allt..
visst å de e ju så de ska va
Kyrklig vigsel i min "hem" kyrka å sen festen vid en lägergård alldeles intill havet _jättevackert där_ om allt blir som planerat...
ja ..just nu sitter jag och skriver ut olika ideer till festprogrammet som jag har samlat in från BT
sanasol
tittade in hos dig på FL...vilka fina klänningar_vilken ska du ha_eller så kanske ingen av dem?