• linele1

Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!

tessan!

mycket fin!! vad kul att du hittat rätt, du blev väldigt vacker!

oxå strl 46.. men jag gifter mig snart så jag hoppas gå ned några kilo till, men ändå bara fyra månader sen jag fick barn och nästan 20 minus sen dess. naturligtvis får man då räkna bort ca 10-12 kg på vad sonen vägde, fostervatten, moderkaka och all vätska man blev av med i ett huj..så totalt ungefär 8-10 kilo mindre. men det är skönt..men ibland svårt att hålla sig bort från godsaker min akilles häl..hehe

• linele1

nu gift: så vacker du var!!! så fin frisyr! grattis!! du visar helt klart att man är vacker även om man är kvinnlig i formerna...
    en bra förebild för oss alla.. blir lite arg på den bild som läggs ut i media över hur man som kvinna ska se ut!! och ännu mer arg över att många av oss kvinnor köper den. min blivande säger alltid att du är vacker som du är!!! och det kanske är sant som han säger bara jag som dömer ut mig själv all lycka till dig!!
    jättefin klänning, synd att den är vit, jag vill inte ha vitt för jag passar inte i den färgen..

• linele1

hej!
    jag har hittat denna klänning, jag tycker den är underbar... vi har inte medeltidstema utan min blivande ska ha en mörk grå kostym. tänkte om man skaffade en väst i vinrött med guldbroderi och en plastrong, (heter det så?) i vinrött med guldnål så passar det kanske?.
    eller ska jag satsa på att få en dräkt uppsytt i vinrött med en knäkort kjol med svart tyll?

www.scaramouche.se/index.html gå in på medeltid vuxen och så är det klänningen på sjätteraden längst ut till hö. vinröd är den.
    vad tycker ni?

• linele1

guldlock.. vilken tur att allt löste sig

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!