• katariina

Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!

Så, jag fick min klänning igår, har bara gråtit hela tiden. Klänningen är så jäv*a ful!!! Jag är så besviken... Ska skicka klänningen tillbaka till säljaren. Köp aldrig kläder från xenia_sim (anna brezska)på tradera!!!!!!!! :(:(:(

• katariina

Jag sa ju att jag skulle raportera hit genast när jag fick klänningen? Jah, kan inte ens sova, jag är så arg och besviken :/

• katariina

www.tradera.com/auction/aid_22968195

Klänningen såg INTE ut som den på bilden. Sömmarna var INTE bra,dragkedjan GICK SÖNDER INNAN JAG FICK KLÄNNINGEN PÅ MIG.. Det var ingen ordentlig underkjol, rosona såg ut som stora bollar som skulle kunna vara på en maskeradklänning för barn. Den är så ful.. Korsetten är för låg.. Färgen stämmer inte. Klänningen var inte alls som jag hade väntat mig, och som hon (xenia_sim) hade lovat. :(

• katariina

Jah, jag har tagit bilder och skickat henne mail med bilder, sade att jag vill skicka klänningen tillbaks, pratade om konsumenträtt och så... Har inte sovit ännu, vill bara skrika och slå sönder saker... Säljaren sa att hon kan hjälpa mig sälja klänningen på tradera, vem i helve*e vill köpa en ful och trasig klänning?! Jävl*gt..

• katariina

Jamboochjag, The, jaaa, vet inte riktigt, har pratat o pratat med säljaren.. Tror att hon ska sälja klänningen, och jag ska få mina pengarna tillbaks... Ska försöka att hitta en ny klänning.. :/

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!