• Fru The

Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!

katariina>>har du tillgång till digitalkamera och kan du ta kort på resultatet? Kan ju vara bra att se hur den verkligen blev mot vad hon utlovade.

Sedan tror jag inte på att måttbeställa via nätet. Eftersom olika modeller sitter olika på olika personer. Klänningen kan se jättesnygg (eller ganska otalande ut) på modellen och sedan när man själv provar den så är det hej kom och hjälp mig eller en hel lyckoträff..

Ska själv ha nixas 458 och anser att modellen inte alls bär upp den www.nixa.se/pictures/bride_notrain/458.jpg

Katariina. Jag hoppas verkligen att köpet går tillbaka. Jag förstår din besvikelse!

• Fru The

Katriina>> tyvärr så har man inte samma konsumenträtt privatpersoner emellan.. Jag är ledsen för din besvikelse. Klänningen är ju så viktig! Det är den man kommer se sig i på alla foton och så... Man ska ju vara "kär" i sin klänning.. För det syns utåt. Känner man sig vacker så ÄR man vacker...

Jag hoppas verkligen att du hittar din klänning!

• Fru The

Ja, Katriin, berätta hur det har gått!

• Fru The

Gillar den modellen på klänning! Hade själv tittat ut nixa 850 innan jag kom för att prova.. De hade tyvärr inte just den modellen inne, men gav mig en liknande nixa 458 (modellen gör den inte rättvis!) och den satt som gjutet!! Så jag har fastnat för den.. Lite annorlunda broderi bara, men gudomligt vacker!

• Fru The

katriin>> ta och prova i en affär först och jag hoppas verkligen att du hittar din drömklänning till vettigt pris! *kram*

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!