Inlägg från: Fru Nilsson 1/7-06 |Visa alla inlägg
  • Fru Nilsson 1/7-06

Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!

Hej!
    Får jag oxå vara med?
    Ska gifta mig 1/7 och kämpar nu med den j-la vikten, Nu har jag snart gått ner 20kg (1,5kg till bara), men det är långt kvar till målet som är -40kg till nästa vår.
    Jag har valt Nixa's 850 fast i lite annorlund tappning. Jag får klänningen uppsydd och ska ha ett tyg över bysten i lite mer cremefärgat, samma tyg ska gå igen längst ner i kanten på klänningen och ut över släpet. Det ska oxå sys i pärlor och kristaller i detta tyget. I övrigt är min klänning i ivory.
    Vad tycker ni?

• Fru Nilsson 1/7-06

Jag har stlk 54 och har valt en modell som Nixa 850, men jag ska få den uppsydd i lite andra tyger, med kristaller och pärlor och med ett avtagbart släp ca 2m.

• Fru Nilsson 1/7-06

03062006
    Jag har gått ner 18kg från september fram till nu och det är jag otroligt glad för, men 28kg på ca 3 månader är ännu bättre....
    Hur gör du?
    Det hade varit roligt att veta vad south beach dieten innebär. Du får gärna mejla till mig:
    lotta.ericsson1@spray.se

• Fru Nilsson 1/7-06

Vad får ni ge för era brudklänningar?

• Fru Nilsson 1/7-06

Jag ville först ha ärm på min klänning, oxå för att dölja mina fula överarmar. När jag provade olika modeller visade det sig att jag såg dubbelt så bred ut med ärmar än ärmlös.
    Vill oxå varna för 4-kantig urringning, jag såg ut som en ladugårdsdörr! (Inte säkert att det blir så för någon annan.)
    De flesta butiker jag besökte rekommenderade en klänning med V-ringning.
    Vad har ni valt, hur ser era urringningar ut?

• Fru Nilsson 1/7-06

mjukisb
    Du är mycket vacker i din klänning. Den passar dig perfekt.
    Ang. South Beach finns den nu i pocketform och kan beställas från Exlibris.se
    Kostar bara 40:- +frakt ca 20:- Absolut värd de pengarna!

• Fru Nilsson 1/7-06

Jag har nått mitt första delmål -20kg!!
    Men det var inte det jag tänkte säja...

Bra ställen på nätet med sexiga underkläder för oss lite mer storväxta kvinnor???

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!