• Uller

Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!

Hittat en klänning som jag verkligen gillar www.foreverbridals.com/gownpix.asp 34129 den är ljusblå på bilden men jag ska ha den i ivory.
    Glömde att säga att jag är en st 48 men pga stor byst måste jag ta st 50 och sy in resten av klänningen.
    Jättenervöst att ha en tubtop på kroppen men det ingår tunna axelband så de tänker jag använda.

• Uller

Hej yamaha. Titta på min klänning på www.foreverbridals.com/gownpix.asp på bilden är den blå men min ska vara i ivory. Den har ganska mycket drapering i midjan. Satt mycketbra på min kropp. Så det borde se bra ut på dig också. (ps på mig gjorde klänningar med ärm att jag blev 3 gånger så bred. Hade räknat med att ha ärm på klänningen innan jag började prova

• Uller

katariina vad är det för klänning som du beställt. På vad för sätt uppfyllde den inte det som den utlovat

• Uller

Nu är klänningen beställd. Lite ångest för nu kan man inte ändra sig. Vet att det är dumt att tänka så för den i den klänningen kände jag mig snygg.

• Uller

Eriks blivande fru:
    Det finns många märken som har lite större storlkar som gör att man känner sig vackrare.
    Vad tråkigt att du stött på expiditer som inte verkar acceptera din vikt. Har som tur var inte haft det problemet. Men jag försöker ändå gå ner lite i vikt då jag vill bli av med ett antla graviditetskg. Ha nu gått ner 9 kg hoppas på lite till innan augusti. Mest för hälsan och orkens skull då jag vet att jag kände mig vacker i min klänning som jag ser ut redan nu. Men det skadar ju inta att behöva sy in den lite.
    Pust ett långt inlägg

• Uller

Min klänning kostar 4000 kr inkl ändrigar helt ok tycker jag.
    Kommer dock att bli det dyraste plagg jag någonsin köpt

• Uller

Totta malin
    Jag tänkte som du att jag skulle ha en klänning med ärmar så folk slapp se mina slappa armar. Men nu bril der en axelbandslös klänning, vilket jag inte ens tänkt mig att titta på.
    Alla klänningar med ärmar fick mig att se extra bred ut då kroppen slutate vid armarnas ytterkant istället för som nu när det ser ut som kroppen slutar vid sidan. Hoppas att du förstår vad jag menar.

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!