• Marlean

Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!

meili Det bästa du kan göra är ju att låta en klänning du vill ha bli uppsydd efter just dina specifika mått. Jag fick min balklänning bli uppsydd så av en tjej som även säljer brudklänningar på Tradera (jag är både långbent, storbystad och storaxlad) och hon fick den att sitta helt perfekt. Är man osäker (vilket jag var) på att handla online var det helt okej att betala halva summan innan köpet, och halva när man fått klänningen. Jag blev jättenöjd med min. Sök efter henne, hon kallar sig Brudecouture (har även smycken och sådant).

• Marlean

Meili Hittar du en modell du gillar kan hon sy upp den åt dig. Jag hittade min balklänning i en tidning och fick den uppsydd som den såg ut, fast i min egen storlek alltså.

• Marlean

meili Det var så lite så! Tror helt säkert att hon hjälper dig fixa klänningen du vill ha. Lycka till med allt.

• Marlean

Vad vacker du var mjukisb!

Och det finns tusentals modeller att välja på, man kan ju få vilken man vill upsydd åt sig, låt er inte begränsas tjejer!

• Marlean

Vikten stör jag mig inte så mycket på själv. Jag ser inte så tung ut som jag är antar jag. Gillar även min kropp, bara ogillar mina överarmar och fötter, men det har jag gjort jämt.

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!