• sweet saint

roliga tråden

sitter här på jobbet och känner mig allmänt uttråkad så här innan helgen börjar..

Tänkte därför starta en rolig tråd..

Snaälla kom med lite roliga historier, roliga komiska bröllopsberättelser, bilder, ja vad som helst som får en o skratta!!!!

jag har en rolig bild om jag kan skicka via email..

c'mon now!!!!

• Svar på tråden roliga tråden
  • Tessangumman

sweet saint:
    Sitter i samma sits. På jobbet alltså.
    Bidrar med ett tips för alla er som ska på fest i helgen.

Egon blev bjuden till ett party. Direkt efter ankomsten ställde han sig och överblickade det av flaskor belamrade bordet. Egon gick därefter fram till värden, fattade hans hand i ett grepp och sa:

"Du behöver inte vara orolig för att jag redan nu ska lämna festen, jag vill bara passa på att tacka dig medan jag fortfarande känner igen dig."

• sweet saint

*skrattar så jag kiknar*

Gud va roligt med djur!!!!

MER, MER!!!!!!!!!

• Snuppe

Den här tillhör mina favoriter...helt underbar. Speciellt om man jobbar med tyskar som jag gör

På med ljudet bara
    www.zenadsl5692.zen.co.uk/WeAreSinking.swf

Hoppas den funkar för er....just nu får jag inte upp den, men mitt företag tycker inte om när man surfar och inte jobbar

• Pumpkin

Jag kan berätta en liten rolig historia som utspelade sig här hemma igår

När nån av oss här hemma går på toaletten följer alltid Isadora(kisseunge) med, oftast följer Tyson(kisseunge) med oxå. Här om dagen när jag satt på toaletten såg jag att Isadora gjorde ansats till att hoppa upp i mitt knä, men jag sa bestämt nej. Men så när jag reste mig upp och skulle knäppa byxorna, gör hon ett skutt upp mot toaletten! Som tur är såg jag detta så jag skyndade mig ner med en hand för att stoppa hennes hopp. Ingen skada skedd alltså.
    Men igår skulle sambon gå på toaletten, och för en gångs skull var ingen kisse på toaletten så han tog sin tid på sig med att lyfta locket och allt det där. Så precis när han ska sätta sig ner - PLASK! - Isadora kommer springande från hallen och hoppar ner i toaletten!
    Hör massa svordomar inifrån toaletten och springer dit, där står sambon med en blöt Isadora i famnen och försöker fumla med vattenkranen för att tappa upp ett bad i handfatet åt Isadora. Isadora själv ser jättechockad ut Det övervakade badet i handfatet var uppenbarligen inte lika roligt för OJ vad hon skrek

• sweet saint

Skrattar

underbart!!!!

• Thindris

Hi hi hi... Djur är ju oslagbart roliga
    Skrattar så tårarna rinner...

• Princessa

suck! Blev nåt fel, filmen kommer junte fram! ska försöka igen.

• Princessa

nä, jag vet inte hur man gör. Men klicka på movies så kan ni välja massor med skojiga inslag. Lurad hund var rätt kul :D

Svar på tråden roliga tråden