Förlåt till och börja med för att felstavningen! RimonAbant är det givetvis!
Och sen: Tack! för alla synpunkter och synvinklar i detta! Nyttigt! (Man skulle kunna diskutera detta länge.)
Sen vill jag säga att jag hittade detta "kosttillskott" på www.bantning.nu som drivs av Slim Life Ltd och inte "farma.." Förmodligen är det samma koncept av företag, som det lolabe menar, då jag sett att de säljer Lepigen & Letigen (vilka jag visste är förbjudna i Sverige). Den mindre seriösa av slagen..
Jag kan inte säga att jag hört något NYTT av era inlägg. För jag VET hur man BÖR, enligt naturens alla regler, gå ner i vikt (äta mindre, röra sig mer) och
jag vet riskerna med produkter framtagna i nätföretag - mer eller mindre seriösa.
Jag visste att denna fråga skulle väcka olika åsikter och hade potential till att blossa upp diskussionen. Jag lyssnar. Jag läser alla meddelanden. Men utifrån min fråga så är jag inte överdrivet INTRESSERAD av att sitta och skriva ner mina åsikter i nätföretagens vara eller icke vara osv. Jag är intresserad av att höra om NÅGON prövat Ribonabant. Som min fråga löd..
Men återigen: jag lyssnar..