• Carma

Övernaturliga händelser...

Jag har flera historier att berätta med. Tror på att det finns livet efter & tror på reinkarnation.

1. Min mamma körde en gång på motorvägen mitt i natten. Det regnade ordentligt så man kunde knappt se vägen. Plötsligt så hörde hon order "vrid ratten till vänster". Det var ju livsfarligt då hon kunde krocka. Men ngn oförklarlig kraft vred ratten till vänster & precis i det ögonblicket dycker upp en cyklist Utan hjälm, utan lampor mitt i natten, mitt på motorvägen! Ängel har räddat de båda.

2. Jag & min mamma var på sjukhuset hos pappa den natten han gick bort. Sen åkte vi hem & mamma skulle berätta det till min lilla syster på morgonen. Innan mamma hinner öppna munnen så säger lilla systern: " mamma, du behöver inte säga något. Jag vet. Jag drömde om pappa innat. Ha tog farväl med mig, vinkade och gick genom dörren".

3. Min stora syster som bor i USA kunde inte vara där när pappa gick bort. Hon drömde också någon dag efter att pappa kom för att ta farväl med henne.

4. Jag brukar drömma om pappa & får råd av honom när jag behöver det. Kan tilläggas att jag höll på att vakna kanske i ett år efter pappas bortgång varje månad när det var samma dag som pappa hade gått, samma tidpunkt mitt i natten.

5. Det låter fortfarande hemma ngt om man pratar om pappa. Disken, skåp, etc. Han är med på så sätt :)

6. När min pappa krockade med bilen en gång så såg han sin pappa som precis hade gått bort ngn månad innan. Inte ens folk på bilskroten kunde tro att pappa klarade sig med ett blåmärke...

7. Jag och min kille råkar ibland sms:a samtidigt :)

8. När min mamma var jättesjuk en gång så drömde hon om sina föräldrar (både i Nagijala) och ville komma nära de. Men de stötte bort henne som om de inte ville släppa in henne i deras värld. Mamma blev frisk sen.

• Carma

Min-Ah,

Tack för fina ord. Den kontakten man får kan trösta ibland.

Skönt att det löste sig med kärleken för dig! Härligt att höra sådana historier.

_Cinderella_, Du kan ju försöka att kontakta medium. Det sägs att skälen finns med sin familj några år sen lämnar de oss & tar sin egen väg. Eftersom det var så länge sedan kan det kan vara möjligt att din pappa har redan hittat en lung plats så varför inte kontakta en medium. Men tänk om din pappa har reinkarnerats och är nu ett litet barn?? Vet inte om det går att kalla på honom då.

Hoppas det hjälper.
    Kram

• Carma

Visste inte att ngn var vaken ;)

Märkligt med det du säger...
    Jag har en gng fått tel nr till en kvinna som är medium (bor utanför Gtbg). Hon är tydligen jättebra. Tar 400 för besöket. Men man får stå 1 år i kön. Hon är populär!
    Tänkte själv boka tid hos henne men jag ska åka till Australien nu & ska vara borta i 7 mån så jag vågar inte boka tid om jag råkar vara borta då när jag får tid. Får ta det sen.
    Det känns läskigt men jag skulle nog våga.

Kram

• Carma

_Cinderella_ Jag håller med dig om att det finns alltid riskt att hamna hos fel medium. Men jag fick denna kvinnas uppgifter från en tjej här på BT (fanns liknande tråd innan). Och hon har varit flera gånger hos henne. Och faktum är att allt stämde!

Min-Ah, Inte kul att må dåligt. Håller tummarna för dig imorgon! Jag trodde att det gick att kontrollera D typ 2 om man som du skriver har koll på vikten, kost & träning. Men så är det inte fallet då.

Go'natt kram

• Carma

Annars kan jag maila dig nummer till denna kvinna om du vill.

Svar på tråden Övernaturliga händelser...