• Inda

Övernaturliga händelser...

Jag har aldrig upplevt nå't i vårt hus trots att det är byggt på 1800-talet och borde ha en hel del historia i sig... Förmodligen är jag inte så mottaglig...

Däremot kan jag varmt rekommendera att gå till ett medium om man vill det.
    Jag har varit på två sittningar en auragraph och en "vanlig".

Vid båda tillfällen fick jag kontakt med min morfar bl. a.

Den största anledningen till att jag gick till ett medium var att min syster tog sitt liv när jag var 17 och jag kände (efter 15 år) att jag behövde bearbeta detta ordentligt...

Vid andra sittningen fick jag kontakt med henne och fick då besked om att hon har det bra nu. Efter detta känns det lugnare inombords...

• Inda

Vill förresten tipsa om att i Karlstad och Västerås finns seriösa föreningar med medium/healers.

• Inda

Tack, Min-Ah.

Jo, det var väldigt jobbigt. Fast det värsta för mig var att eftersom jag inte fick hjälp att bearbeta det när det hände så har jag i stället gömt det inuti mig och inte berättat för nå'n... Orkade inte. Om jag får ju en hel del nya bekanta från gymnasietiden och tills man är 30... Jag har "ljugit och förnekat" för att slippa föklara och sen skämts gruvligt efteråt och varit rädd för att bli "avslöjad".

Efter det att jag fått kontakt med min syster sorgen bleknat och jag kan tillåta mig minnas andra saker utom den dagen hon gick bort..

• Inda

Min-Ah- Nej hon ville inte "prata" om det. Bara att det var jobbigt då men att hon är lycklig nu och att jag inte skulle oroa mig. Egentligen spelar det ju ingen roll eftersom det inte går att ändra på nå't nu...

Men, som sagt, jag känner mig trygg och gladare nu när jag vet att hon och mina andra släktingar vakar över mig.

Svar på tråden Övernaturliga händelser...