Inlägg från: angelici_81 |Visa alla inlägg
  • angelici_81

Övernaturliga händelser...

hej

vet inte om jag tro på allt övernaturligt men något är det..

jag va oxå med i en bilolycka ... kärde i 120 rakt in i ett berg.

bolem vart totalt kvadad..och inget gick att rädda..
    bilen bran och jag satt fast.

då kom det en man som hjälpte mig ut och sen försvan..efter honom kom en kvinna som ringde 112 hon var syk...en lastbil stanade och sperade av vägen för rästen av bilarna..

när jag kom till sjukhuset så sa läkaren att jag omöjligt kunde ha varit med i bilolyckan..och frågade om jag bara hade sätt olyckan och blivit chokad.

jag hade nämligen inte 1 ända blåmärke inte 1 droppe blod på mig..jag va fult frisk.
    inga brutna ben inget..

jag brukar säga att jag hade 3 änglar.

den första rädda mig sen försvan.
    den andra va sykolog och lungnade mig
    den tredje såg till att ingen annan skadades av bilrästerna på vägen.

någon ville mig väl den dagen och sände därför mina 3 änglar..

kan man säga så...eller låter jag knäpp..ler

kram på er alla

• angelici_81

har försökt att finna honom..men det ända jag mins va att han sa att han inte kunde stanna och att det kommer snart någon..sen förvan han ... polisen har inga upplysningar om detta..och sykologen berättade att jag låg på gruset redan..inte i bilen...

så i polisraporten har jag bara två änglar ...men jag vet i mitt hjärta att det va tre..önskar bara jag fick veta vem det va..

lämnade mitt namn och tel..till polisen att ge ut till alla personer som ville veta hur det var med mig..ville värkligen att han skulle ringa..men har aldrig hört av honom..

de andra två ... har jag hört av 1 gång..men inte han..

ja ja...vill bara säga att jag älskar dig för att du rädda mig..mina barn tackar dig och min man har letat med lykta efter dig..men du finns inte...att få tag på..
    kram på dig ängel 1

Svar på tråden Övernaturliga händelser...