• Bröllopstorget

Bröllopstorget på mässa i Göteborg

Kom och hälsa på oss i vår monter A03:08 på "Fest & Bröllop", Svenska Mässan Göteborg 23-26 februari 2006.

Vi kommer även lansera vår nya bok på mässan, den heter Bröllop: inspiration, glädje och flärd.
    Det är Bröllopstorgets bästa tips i bokform. Boken är ett handfast verktyg i planeringen av bröllopet och är full med inspirerande bröllopsbilder.

Köp boken till mässpris 220 kr och få ett brudpar på köpet. Vi har många brudpar, men lagret är inte obegränsat.
    Välkommen!

• Svar på tråden Bröllopstorget på mässa i Göteborg
  • Gabbies

hur hittade du den där? jag hittar den inte

• Briderella

konstigt......BT säljer den till "mässpris" 240:- på mässan och sen kan man köpa den ute i handeln för 221 ??

• Briderella

trodde mässpris betydde billigare!

• Dalabrud-07

Gabbies - sök på bröllop så hittar du den, det gjorde iallafall jag, 221:- kostade den....

• chamoes

Den kostar 226 på Adlibris.

• Patrik - Bröllopstorget

Naturligtvis matchar vi pris som går att få i handeln, mässpris ska vara bra!

Om man hittar det billigare någon annanstans så får man givetsvis boken för det priset plus ett brudpar!

Fast jag tror inte man kan hitta den billigare för det här blir precis på marginalen.

Vi kommer också börja sälja den här på Bröllopstorgets webbplats inom kort, också till ett bra pris. Nästa vecka kommer det att gå och köpa den direkt här.

• Pumpkin

Nu har jag beställt mitt ex från Bokus

• Dolphingirl

Jag är också intresserad kan inte heller ta mig till Göteborg

• Paulinas

Ni som redan har den, är den bra? hur tjock? hur är den uppbyggd? (vill ju inte köpa grisen i säcken så här över nätet :) )

• Pumpkin

Paulinas:

Jag kan berätta om några dagar

• Patrik - Bröllopstorget

Nu äntligen finns boken även att köpa direkt här på sajten, vi säljer den till det lägsta priset i Sverige.

Svar på tråden Bröllopstorget på mässa i Göteborg