• Lyckligt gift!

Bröllopsmässan i Gbg!!!

I morgon börjar det!!! Är det någon som varit på bröllopsmässa förr? Vilken dag är bäst att gå? Den pågår torsdag-söndag. Vet nån om man kan köpa saker där? Kan man prova? Jag är som ett barn på julafton....kan inte bärga mig!!!

• Svar på tråden Bröllopsmässan i Gbg!!!
  • osse

Idag smäller det! Vi ska inte gå förrän söndag så jag får vänta lite till :)

Jag undrar också om man kan köpa något där, har ingen aning. Jag var på mässan -04 då vet jag att det hängde klänningar framme men jag tror inte man får prova.
    Jag tänkte ta en titt på ringar med och se om det förhoppningsvis finns något till mässpris som passar en :)

• september bride

var i gbg är mässan???

• Lyckligt gift!

Septemberbride:
    Mässan ligger mittemot Liseberg, om du vet var det ligger.

Osse:
    Jag ska också gå på söndag, har räknat ut att det måste vara den bästa dagen. Hoppas på massor av tips o ideer, jag har kommit i ett läge när det står still..:)

Ska bli jätteskoj! Lagom i tiden också, då jag gifter mig i september.

• osse

Lena v B
    Så du gifter dig på denna sidan nyåret? Själv gifter jag mig 20 januari.
    Men jag kommer ju inte hinna med nästa mässa så nu ska det insupas inspiration :D

Tycker det är lite svårt att komma på vad man ska titta efter och fråga efter framför allt. Några förslag? :)

• Lyckligt gift!

Japp, i år händer det..som ingen trodde skulle hända:) Jag har ju liksom börjat i "fel" ända...s a s..Har 3 ungar, 25 e den äldsta!! Jag förstår inte...när hände allt det där!!!???
    Vet inte riktigt vad jag ska kolla på, det blir nog bara jag som går, min älskling är nyopererad....Jag ska åtminstone kolla underkläder. Plus bordsdekoration, för sånt e jag kass på. Klänning och skor har jag redan köpt. Jag ska gå på mässan med öppna sinnen, ta den tid som behövs. Ser det som att mässan är som ett uppdukat bord...bara för mig!! Eller hur???

• osse

Kloka ord det där med ett uppdukat bord! :D Jag ska försöka tänka så med och inte bara bli stressad av att det (förmodligen) är mycket folk och det är svårt att komma fram.

Hehe, det är inget fel att börja i andra änden. Har gjort det med. Har en 1åring och en 9åring som får stanna hemma på söndag :)

• Lyckligt gift!

Helt rätt, lämna barnen hemma. Nu är det din o min tur att få gå in i "leksaksaffären"..... Jag kanske rent av har för höga förväntningar...fast jag tror nog det är en bra mässa.

• AnelP

Jag vill med åka upp till gbg och kolla på mässan, vi har ca 12mil dit. Känns inte som om pengarna räcker till det denna månad, tyvärr:(

• Lyckligt gift!

Synd! Räkna igen....är det inte nåt du kan avstå? Dra in på gubbens snus...eller nåt annat:)

• september bride

vi har ca 20 mil att åka men va då det är ju löning i morgon för våran del....
    vilka tider är det????

• AnelP

han snusar inte*L* det är så att jag har avslutat mina studier nu, så sista bidraget fick jag i dec, sen så började jag jobba i mån, så har varit utan lön sen i dec och kommer inte få ngt förrän i mars eftersom det jag jobbar denna månad kommer nästa, så vi har lev på min sambos csn stöd på ca7000kr, det är inte så mycket

• Lyckligt gift!

Oki, jag förstår...Gud så kämpigt ni har det då! Och alla vi andra får helt enkelt berätta hur mässan var. Tror du kan bli gift och leva lycklig utan mässan faktiskt..:)

• AnelP

Tror jag med*L* men vi ska gifta oss på ett slott, där finns det en bröllopsplanerare som göra allt åt oss vad gäller festen, så det enda vi behöver göra är att bestämma färger på blommor, mat, dryck typ

• Lyckligt gift!

WOW...ja men då är det ju inte alls synd om dig!!:) Slott? Hmm...Vill oxå! Fast nä, vi har hittat vår lilla mysiga kyrka..den får funka.

• AnelP

Hur var det???Berätta ni som var där

Svar på tråden Bröllopsmässan i Gbg!!!